بازدید سایت : ۶۷۴۴۹

ثبت ۶۵۰۰ ایده تهرانی‌ ها در سامانه من شهردارم از ۱۵ مهر

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی پروژه های طرح من شهردارم از دوره نخست از ثبت ۶۵۰۰ ایده از ۱۵ مهر ماه تا کنون در سامانه من شهردارم ، خبر داد.

تین نیوز |

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی پروژه های طرح من شهردارم  از دوره نخست از ثبت ۶۵۰۰ ایده از ۱۵ مهر ماه تا کنون در سامانه من شهردارم،  خبر داد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید باقری در آئین آغاز دومین دوره طرح من شهردارم در قالب پویش شنبه امید و افتخار، گفت: حضور گسترده ای که همکارانمان امروز در آغاز دومین دوره این طرح دارند نویدبخش یک شروع پر قدرت است و می تواند نقطه عطفی برای تحقق مردمی سازی اقدامات شهرداری تهران باشد.

امیدواریم به رقم مشارکت یک میلیون نفر در تهران دست یابیم

وی افزود: سال گذشته ایده من شهردارم به دنبال تحقق این کلان نگاه بود که در شهر هر یک از شهروندان یک شهردار باشند که خوشبختانه با همت همکارانم در شهرداری امیدواریم به رقم مشارکت یک میلیون نفر در تهران دست پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: مدیریت شهری با هدف تحقق مشارکت شهروندی تلاش کرده است زیرساخت های سیستمی، برآیندی و تعاملی برای جلب مشارکت حداکثری را فراهم کند. قطعا در این مسیر انتقادات و پیشنهادات همه اقشار جامعه موجب تنومند شدن این نهال دو ساله خواهد شد. بی تردید زیرساخت هایی که ایجاد شده این امکان را به شهروندان می دهد که بر مبنای مکانی که در آن حضور دارند هم ثبت ایده داشته باشند و هم نسبت به ایده هایی که سایر هم محلی هایشان داده اند، اولویت بندی را تعیین کنند.

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران ادامه داد: سند اهمیت ایده های مردم در حقیقت کارنامه یکساله پروژه های طرح من شهردارم است. امروز نسبت به پروژه هایی که شهروندان در سال گذشته انتخاب کردند شاهد پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی هستیم. قطعا می توانیم در این مسیر سرمایه گذاری اجتماعی برای مدیریت شهری را به دست آوریم.

وی با اشاره به افزوده شدن دو قسمت جدید در دومین دوره اجرای طرح من شهردارم، گفت: مردم می توانند نظام مشکلات شهری تهران را مشاهده کنند و از سوی دیگر می توانند خودشان راهکارهای حل این مشکلات را هم ارائه کنند. از ۱۵ مهر ماه تا کنون ۶۵۰۰ ایده در قالب «طرح من شهردارم» در سامانه به ثبت رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابراهیمعلی رضایی غلام پاسخ

    بنده پیشنهاد می کنم که در مسیرهایی که برای اتوبوس رانی درترافیک گیر می افتند طرح تندرو یا همان خط بی ار تی یا خط ویژه برایشان در نظر بگیرند من براین این طرح چندین نمونه مثال می زنم که خوب طرح بنده برایتان قابل درک باشه مثلا درمسیرخط اتوبوس شریعتی به چیتگر از ساعت 5 بعد از ظهر تا 10شب این مسیر از اولین ایستگاه که همت باشدتا ایستگاه بعد که پل ولیعصر باشد از اول پل بالای مدرس تا انتهای بالای مدرس یا نهایتاتا پل ولیعصر خط ویژه برای اتوبوس های عمومی راهاندازی شودکه اتوبوس های این مسیر در این ترافیک ها گیر نیافتند چرا چون با وسیله شخصی هم این مسی رار در ترافیک می گذرند با اتوبوس هم این مسیر باید درترافیک باشند که هیچ فرقی با وسیله شخصی با اتوبوس نیست (یا بلعکس درمسیر صبح از جنت آباد تا اشرفی اصفهانی این خط به سمت شریهتی درترافیک هستند با وسیله شخصی هیچ فرقی نمی کند )خوهشنا مسیر هایی که خط اتوبوس دارندکه درجاهایی که پرترافیک هستند خط ویژه برایشان درنظر بگیرید حتی شده برای 500 متر هم در نظر بگیرید که انشالله مردم احساس که با اتوبوس بهتر وزود تر اوسیله نقلیه به مقصد می رسند خصوصا مسیر خط شریعتی به سمت چیتگر (بین دو قسمت از شرق به غرب ازابتدایی ایستگاه خط 2063 تا انتهای خط بعد که بالای پل خیابان ولیعصر می باشد وصبح ها ازغرب به شرق این مسیراز اول چهار جنت آبادتا پل اشرفی اصفهانی .با تشکر از همه همکارانی که درجهت کمک به پیشرفت وتوسعه وآبادانی کشور سهیم هستند. ضمنا اگر سوالی وموردی داشتید که مفهوم نبود با شماره 09197326114 درخدمتتان هستم ابراهیم رضایی شهروند تهران بزرگ