| کد خبر: 234304 |

◄ کاهش پروازهای فرودگاه بوشهر با تعطیلات کرونایی

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلات ۶ روزه هفته گذشته شمار پروازهای این فرودگاه ۲۸.۵ درصد کاهش یافت.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلات ۶ روزه هفته گذشته شمار پروازهای این فرودگاه ۲۸.۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش تین نیوز، کمال دهقان منشادی روز سه شنبه در این ارتباط بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت و لزوم کاهش مسافرت‌ها، تعداد پروازهای انجام شده فرودگاه شهدای بوشهر از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۰، به ۵۰ پرواز رسید در حالی که در مدت مشابه ماه گذشته ۷۰ پرواز انجام شده بود.

وی بیان کرد: همچنین در همین مدت سه هزار و ۷۸۲ مسافر در فرودگاه شهدای بوشهر جابه جا شدند که این شمار جابه جایی مسافر نسبت به مدت مشابه ماه قبل ۳۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر ادامه داد: در بازه زمانی ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه همزمان با اعمال محدودیت‌های کرونایی، یکهزار و ۹۰۹ مسافر در قالب ۲۵ پرواز وارد و یکهزار و ۸۷۳ مسافر در قالب ۲۵ پرواز از این استان خارج شدند.

دهقان منشادی یادآور شد: این درحالی است که در تیر ماه در قالب ۷۰پرواز پنج هزار و ۴۶۳ مسافر ( ۲ هزار و ۷۱۷ مسافر وارد و ۲ هزار و ۷۴۶ نفرخارج ) از فرودگاه بوشهر جابه جا شدند.

هم اکنون ۸۶ سورتی پرواز به صورت هفتگی در فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.