| کد خبر: 191944 |

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها:

◄ اعزام بیش از 4 هزار زائر خوزستانی به سرزمین وحی از طریق فرودگاه اهواز

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها در جریان بازدید از عملیات اعزام زائران خوزستانی از فرودگاه اهواز گفت: امسال تعداد 4356 زائر خوزستانی از شامگاه 17 تیر و به مدت 6 روز، در قالب 29 کاروان توسط 18 پرواز ایرباس 300 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به سرزمین وحی مشرف می‎شوند.

تین نیوز

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها در جریان بازدید از عملیات اعزام زائران خوزستانی از فرودگاه اهواز گفت: امسال تعداد 4356 زائر خوزستانی از شامگاه 17 تیر و به مدت 6 روز، در قالب 29 کاروان توسط 18 پرواز ایرباس 300 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به سرزمین وحی مشرف می‎شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های خوزستان، حشمت‎اله قربانی در این بازدید روند تحویل جامه‎دان، مسیر عبور زائران و مشایعت‎کنندگان و نیز از نحوه خدمات‎رسانی به زائران را مورد نظارت و بررسی قرار داد و گفت: فرودگاه اهواز از سالیان گذشته در امر اعزام زائر سابقه زیادی دارد و خدمات خوبی ارائه داده  است و انتظار می‎رود امسال نیز به نحو شایسته در زمینه خدمت‎رسانی عمل کند.

وی به لزوم همکاری دیگر ارگان‎ها اشاره کرد و افزود: مسئولان استانی و ارگان‎ها و همه نهادهای دخیل در امر برگزاری عملیات حج باید با تمام توان برای برگزاری هرچه بهتر اعزام زائران تلاش کنند تا خللی در روند اعزام زائران و نیز دیگر مسافران فرودگاه به وجود نیاید.

امسال تعداد 4356 زائر خوزستانی از شامگاه 17 تیر و به مدت 6 روز، در قالب 29 کاروان توسط 18 پرواز ایرباس 300 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به سرزمین وحی مشرف می‎شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.