| کد خبر: 186753 |

◄ لزوم تسریع در اجرای ترمینال داخلی فرودگاه مشهد

اسفندیاری در بازدید از پروژه در دست احداث توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد بر لزوم تسریع در مراحل اجرای این پروژه تاکید کرد و خواستار سرعت عمل و کیفیت مطلوبِ کار در عملیات احداث پروژه شد.

تین نیوز

اسفندیاری در بازدید از پروژه در دست احداث توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد بر لزوم تسریع در مراحل اجرای این پروژه تاکید کرد و خواستار سرعت عمل و کیفیت مطلوبِ کار در عملیات احداث پروژه شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان خراسان رضوی؛ عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در فرودگاه مشهد از پروژه طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند انجام این پروژه قرار گرفت.

حسین اسفندیاری در این بازدید گفت: با توجه به موقعیت مشهد مقدس به عنوان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و انتخاب آن به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و استفاده بخشی از زائران آن حضرت از فرودگاه، باید پروژه های در حال اجرای آن هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی بر لزوم تسریع در مراحل اجرای پروژه توسعه ترمینال داخلی این فرودگاه تاکید کرد و ضمن بیان توصیه هایی به پیمانکار مربوطه؛ خواستار سرعت عمل و کیفیت مطلوبِ کار در عملیات احداث پروژه شد.

اسفندیاری همچنین از زحمات و پیگیری های مدیران فرودگاه مشهد برای پیشبرد این پروژه و تلاش برای به ثمر رسیدن آن قدردانی کرد.

قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی در این بازدید، ضمن ارایه گزارشی جامع از روند ساخت و ساز در پروژه طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، ابراز امیدواری کرد: این پروژه با حمایت های مورد نیاز و تخصیص اعتبارات لازم در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد، تا مسافران و زائران از تسهیلات مطلوب و امکانات بیشتری در بخش پروازهای داخلی بهره مند شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.