| کد خبر: 175198 |

◄ افتتاح ساختمان جدید پلیس فرودگاه‌های خراسان رضوی

ساختمان جدید پلیس فرودگاه‌های خراسان رضوی افتتاح شد.

تین نیوز

در مراسمی با حضور حسین اسفندیاری قائم‌مقام شرکت فرودگاه‌ها و سردار مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌ها، ساختمان جدید پلیس فرودگاه‌های استان در فرودگاه بین‌المللی مشهد بهره‌برداری شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان خراسان رضوی؛ حسین اسفندیاری قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این مراسم گفت: ارائه خدمات و تسهیلات مطلوب در فرودگاه مشهد مشهود است و اکنون این فرودگاه آبرومندانه و در سطح بالایی به مردم خدمت می‌کند که باعث مباهات همه است.

وی با تقدیر از مدیران فرودگاه مشهد به جهت اقدامات و خدمات انجام‌شده در سال‌های اخیر گفت: فرودگاه مشهد هم‌اکنون یک کارگاه سازندگی بزرگ است که پروژه‌های عمرانی و رفاهی متعددی را برای هرچه بهتر شدن سطح خدمات‌رسانی به مسافران در دستور کار قرار داده است و خوشبختانه شاهد رضایتمندی حداکثری مشتریان فرودگاهی هستیم.

سردار مهری فرماندهی پلیس شرکت فرودگاه‌های کشور ضمن تشکر از مدیران شرکت فرودگاه‌های کشور و زحمات و پیگیری‌های قاسم‌زاده در احداث ساختمان جدید پلیس فرودگاه مشهد، گفت: نعمت امنیت که امروز در سطح کشور و صنعت حمل‌ونقل هوایی از آن بهره‌مندیم حاصل تلاش و تعهد پرسنل خدوم نیروی انتظامی است که تمام اراده و همت خود را وقف خدمت به مردم کرده‌اند.

سردار مهری افزود: از حمایت‌ها و تعامل مدیران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با پلیس فرودگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم در سایه این هم‌افزایی خدمات‌رسانی به مردم و مسافران در بالاترین سطح ممکن انجام شود.

هم‌چنین در این مراسم محمدباقر قاسم‌زاده ضمن تبریک هفته ناجا و قدردانی از زحمات و مجموعه فعالیت‌های فرماندهی پلیس و پرسنل متعهد و کاردان فرودگاه مشهد، گفت: امنیت فرودگاه مشهد مرهون تلاش شبانه‌روزی و تخصص کارکنان پلیس فرودگاه است که با تعهد مثال‌زدنی خود آرامش و امنیت دومین فرودگاه پرترافیک کشور، با 540‌هکتار مساحت و تردد روزانه 40‌هزار مسافر و مراجعه‌کننده را تامین کرده و آرامش و رفاه را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

وی افزود: بدون شک امنیت شهرها و مراکز استان‌ها حاصل ازخودگذشتگی نیروی جان‌برکف و مقتدر پلیس است که شاید زحمات ایشان هرگز به چشم نیاید ولی همواره مطلع می‌شویم که مرزبانان شریف، پرسنل و سربازان نیروی انتظامی چه مظلومانه به شهادت می‌رسند تا با خون پاک خود امنیت کشور را تضمین کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان در ادامه خاطرنشان کرد: باید برای کسانی که کار امنیتی می‌کنند هزینه کنیم و با تامین نیازها و تخصیص تجهیزات و امکانات مدرن و بروز دغدغه آنان را برطرف کنیم.

قاسم‌زاده در ادامه گفت: خوشبختانه همدلی و تعامل سازنده‌ای بین تمامی نیروهای نظامی و ارگان‌های مستقر در فرودگاه مشهد وجود دارد که منجر به ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف ایران شده است.

ساختمان جدید پلیس فرودگاه مشهد با 5 هزار مترمربع مساحت کل عرصه، 3 هزار و دویست مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ‌بر 55 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به بهره‌برداری رسیده است.

در پایان مراسم افتتاحیه از دست‌اندرکاران پروژه و فرماندهی و پرسنل پلیس فرودگاه مشهد با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.