| کد خبر: 155785 |

فرودگاه مهرآباد؛ نوایی دل‎نشین در سمفونی همدلی

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به انجام 130 پرواز ویژه به فرودگاه کرمانشاه پس از وقوع زلزله در این استان، بر جایگاه مهم این فرودگاه در عملیات امداد و نجات تأکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به انجام 130 پرواز ویژه به فرودگاه کرمانشاه پس از وقوع زلزله در این استان، بر جایگاه مهم این فرودگاه در عملیات امداد و نجات تأکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، علی رستمی گفت: در پی وقوع فاجعه غم‎انگیز زلزله کرمانشاه در 21 آبان، مهرآباد طبق دستور مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از همان دقایق اولیه زلزله در غرب کشور با تمام توان برای هرگونه خدمات اعلام آمادگی کرد و به صورت شبانه روز طی پنج مرحله حدود 256 مصدوم را تحویل و با هماهنگی اورژانس و هلال احمر در اسرع وقت به 15 بیمارستان انتقال دادند.

رستمی از هماهنگی و تعامل واحدهای امدادرسان در استان تهران تشکر و قدردانی کرد و گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، کمیته مدیریت بحران استانداری تهران به طور شبانه‎روزی با حضور نمایندگان واحدهای امدادرسان در مواقع بحرانی، در فرودگاه مهرآباد تشکیل شد و با تمامی امکانات فرودگاهی و امدادرسانی به ارائه خدمت بهینه پرداختند و این ستاد تا پایان اعلام خدمت‎رسانی به زلزله‎زدگان در فرودگاه مهرآباد مستقر خواهد بود .

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه از زمان زلزله تا تاریخ 26 آبان بیش از 130 پرواز و 44 پرواز نظامی برای ارسال کمک به مناطق زلزله‎زده از فرودگاه مهرآباد به کرمانشاه انجام شده است، گفت: در جریان این پروازها مصدومان به فرودگاه مهرآباد و بیمارستان‎های تهران منتقل و تعداد زیادی از عزیزان امدادرسان از پایتخت به کرمانشاه منتقل شده‎اند.

رستمی با اشاره به نقش بی بدیل فرودگاه مهرآباد در مواقع بحرانی در کشور و نظم و همدلی کارکنان آن در خدمت‎رسانی گفت: به منظور استانداردسازی و تسهیل در ارائه خدمات لازم است که زیرساخت‎های فرودگاهی مهرآباد بیش از پیش تجهیز شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.