بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

برگزاری مانور خاموشی در شهر زیرزمینی

مدیر ایمنی و مهندسی عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برگزاری مانور خاموشی در خطوط هفت گانه خبر داد.

برگزاری مانور خاموشی در شهر زیرزمینی
تین نیوز

مدیر ایمنی و مهندسی عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برگزاری مانور خاموشی در خطوط هفت گانه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، حسین امیراحمدی گفت: در تمام خطوط هفت گانه مانور سراسری خاموشی مطلق با سناریوی خرابی و اختلال در عملکرد پست های برق LPS و خاموشی مطلق ایستگاه ها برگزار شد.  

امیراحمدی افزود: این مانور در خط یک ایستگاه جوانمرد قصاب، خط ۲ ایستگاه جانبازان، خط ۳ ایستگاه میدان راه آهن، خط ۴ ایستگاه انقلاب اسلامی، خط ۵ پایانه مهرشهر، خط ۶ ایستگاه شهران و خط ۷ ایستگاه میدان کتاب در ساعت غیر بهره برداری برگزار شد.  

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری مانور، تخلیه مسافران در زمان خاموشی کامل ایستگاه و بازگرداندن تجهیزات فنی ایستگاه به مدار، پس از وصل برق از جمله پله برقی، آسانسور، گیت ها، سیگنالینگ، بی سیم، موبایل، هواسازها و... بود، تصریح کرد: این تجهیزات به صورت اتوماتیک در مدار قرار نمی گیرند و توسط نیروهای زیربنایی باید تک تک وصل شوند.  

مدیر ایمنی و مهندسی عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: با توجه به دستورالعمل های سازمانی، واحدهای زیربنایی، مرکز فرمان و امور ایستگاه ها با اشراف کامل به شرایط بحرانی، اقدامات لازم در خصوص توزیع بلیت جبرانی، مدیریت شرایط خاموشی و تخلیه مسافران را انجام دادند.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرور شناسنامه های ایستگاه هایی که حادثه در آن ها رخ داده هدف دیگر این مانور بود. البته با توجه به تفاوت خط پنج، هدف مانور در پایانه مهرشهر با خطوط دیگر متفاوت بود و تمرکز مانور بر تداوم کارکرد در سیستم های سیگنالینگ، کنترلی و نظارتی قرار داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.