| کد خبر: 268865 |

رشد بومی سازی تجهیزات مترو در سال گذشته

درستی، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از ساخت ۱۴۶ قطعه از تجهیزات مترو بدست متخصصان داخلی در یک سال گذشته خبر داد.

تین نیوز

درستی، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از ساخت ۱۴۶ قطعه از تجهیزات مترو بدست متخصصان داخلی در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مسعود درستی گفت: توجه به ساخت داخل قطعات وتجهیزات، به عنوان بخش اساسی زنجیره تأمین صنایع راهبردی نظیر صنعت حمل و نقل ریلی (مترو) جزء لاینفک برنامه توسعه صنعتی هرکشوری است.

وی افزود: ما در شرکت بهره برداری مترو با استفاد از توان داخلی موفق به داخلی سازی ۱۴۶ قطعه دربخش های مختلف حوزه مهندسی شده ایم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نسبت به شناسایی قطعات و تجهیزاتی که از خارج از کشور تامین می شده و امکان ساخت آنها در داخل وجود داشته، اقدام کرده است.

وی افزود: درحوزه مهندسی خط و ابنیه ۵ قطعه، بخش تاسیسات ۷ قطعه، مهندسی مخابرات ۱۰ قطعه، مهندسی ناوگان۳۵ قطعه، مهندسی کنترل و علائم۶۷ قطعه و مهندسی برق ۲۲ قطعه توسط متخصصین داخلی بومی سازی و تولید شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه همچنین از امکان ساخت بیش از ۲۰۳ قطعه خبر داد و گفت طبق بررسی های انجام شده امکان ساخت داخل برای ۷ قطعه درحوزه مهندسی خط و ابنیه ۱۰ قطعه در حوزه مهندسی تاسیسات، ۱۰ قطعه در حوزه مهندسی مخابراب، ۱۲۵ قطعه در حوزه مهندسی ناوگان، ۳۶ قطعه در حوزه مهندسی کنترل و علائم و ۱۵ قطعه در حوزه مهندسی برق وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.