| کد خبر: 267712 |

آمادگی شرکت بهره برداری مترو تهران برای اتصال به سامانه هشدار زلزله

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به ضرورت سامانه هشدار سریع زلزله در فضاهای زیر سطحی به خصوص مترو گفت: با همکاری و مشارکت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران این پروژه به مراحل پایانی نزدیک شده است.

تین نیوز

​مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به ضرورت سامانه هشدار سریع زلزله در فضاهای زیر سطحی به خصوص مترو گفت: با همکاری و مشارکت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران این پروژه به مراحل پایانی نزدیک شده است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی افزود: در حال حاضر زیر ساخت های شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه آماده دریافت سیگنال از سامانه هشدار زلزله است.

وی هوشمندسازی را با هدف بالا بردن ایمنی مترو در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران ضروری و بااهمیت دانست و از انجام فعالیت های وسیع در خطوط 6 و 7 مترو در این زمینه خبر داد و گفت: دسترسی های اولیه به سامانه هشدار زلزله در مرکز فرمان مترو ایجاد شده است و منتظر هستیم تا این سامانه پس از نصب نرم افزار توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، فعال شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: با توجه به مخاطره زلزله در تهران و ضرورت افزایش آمادگی، پیش بینی و به کارگیری سامانه هشدار سریع زلزله در فضاهای زیرسطحی، به ویژه در مترو می تواند بسیار مؤثر باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.