| کد خبر: 252657 |

◄ بازدید نمایندگان مجلس و مدیران سازمان برنامه و بودجه از پروژه قطار ملى مترو

جمعى از نمایندگان مجلس و مدیران سازمان برنامه و بودجه از پروژه طراحى و ساخت قطار ملى مترو بازدید به عمل آورده و قول مساعدت به منظور همراهى براى عملیاتى شدن فرآیند تولید انبوه این دستاورد ملى دادند.

تین نیوز

جمعى از نمایندگان مجلس و مدیران سازمان برنامه و بودجه از پروژه طراحى و ساخت قطار ملى مترو بازدید به عمل آورده و قول مساعدت به منظور همراهى براى عملیاتى شدن فرآیند تولید انبوه این دستاورد ملى دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومى و امور بین الملل شرکت راه آهن شهرى تهران و حومه (مترو) پروژه قطار ملى مترو که این روزها و هفته ها مراحل پایانى تست هاى فنى را پشت سر مى گذارد، اینک بیش از هر زمان دیگر مورد توجه مدیران و مسئولان کشورى قرار گرفته و بازدیدهاى متعددى از آن صورت مى پذیرد.

 

در این راستا جمعى از نمایندگان مجلس و مدیران سازمان برنامه و بودجه ضمن حضور در محل شرکت واگن سازى تهران (پایانه فتح آباد) از نزدیک در جریان مراحل طراحى و ساخت این ابر پروژه صنعتى قرار گرفته و در ادامه مسیر پایانه فتح آباد تا کهریزک را با استفاده از نخستین نمونه قطار ملى مترو پیمایش کردند.

حمایت از تولید انبوه قطار ملى مترو که سطح داخلى سازى آن به 85 درصد رسیده است، در برنامه هفتم توسعه کشور با اختصاص بودجه و اعتبارات لازم میسر مى شود که این امر مورد تاکید نمایندگان مردم در مجلس شوراى اسلامى قرار گرفته است.

 

در جریان بازدید صورت گرفته، دکتر اکبرى، دکتر شریعتى نیاسر، دکتر اقبال شاکرى، دکتر نوروزى از کمیسیون هاى عمران و صنایع مجلس به همراه دکتر امانى همدانى معاون فنى، امور زیربنایى و تولیدى سازمان برنامه و بودجه و مهندس رحمانى مدیرکل امور راه و ترابرى مدیریت عمران شهرى و روستایى سازمان برنامه و بودجه حضور داشته و از مجموعه شهردارى تهران و سایر نهادهاى دست اندر کار پروژه قطار ملى نیز مهندس درستى مدیرعامل شرکت بهره بردارى مترو، مهندس مقدمى مدیرعامل شرکت واگن سازى تهران به همراه مهندس کمالى نژاد معاون وى، دکتر طیبى، مهندس طاهرزاده و جمعى از مهندسان و کارشناسان ذیربط، مدعوین را همراهى مى کردند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.