| کد خبر: 268313 |

بیش از ۱۰ هزار نفر باپروازهای "هما" به نجف اشرف سفر کردند

مدیرکل روابط عمومی هما گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی به عتبات عالیات در ماه رجب، تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه ای و فوق العاده در مسیر تهران به نجف و بالعکس توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برقرار شد.

تین نیوز

مدیرکل روابط عمومی هما گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی به عتبات عالیات در ماه رجب، تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه ای و فوق العاده در مسیر تهران به نجف و بالعکس توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برقرار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما)، حسام قربانعلی اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی به عتبات عالیات در ماه رجب، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مدت زمان یاد شده، تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه ای و فوق العاده در مسیر تهران به نجف و بالعکس برنامه ریزی و انجام داد.

قربانعلی گفت: در برنامه زمستانی"هما" در هفته چهار پرواز برنامه ای در این مسیر صورت می گیرد که در ماه رجب به دنبال افزایش تقاضا، تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه ای و فوق العاده برای بازه زمانی ۲۳ دی تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی و انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پرواز، در مدت زمان ماه رجب (از ۲۳ دی تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲) بیش از ۱۰ هزار نفر با پروازهای "هما" در مسیر تهران به نجف و بالعکس سفر کردند.

مدیرکل روابط عمومی "هما" با اشاره به افزایش مضاعف تقاضا در ماه مبارک شعبان اظهار کرد: مقرر شده است پروازهای فوق العاده نیز برای این ایام برنامه ریزی شود. افزایش تعداد پروازهای "هما" به مقصد نجف اشرف تأثیر چشمگیری در متعادل سازی تقاضا و کاهش قیمت بلیت در این مسیر به همراه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان سفر در این مسیر می توانند برای تهیه بلیت به سایت www.iranair.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی "هما" تماس بگیرند.

قربانعلی در پایان گفت: در حال حاضر پروازهای برنامه ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه از فرودگاه حضرت امام (ره) به فرودگاه نجف اشرف انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.