| کد خبر: 227873 |

◄ موافقت نوبخت برای کمک به صندوق بازنشستگی «هما»

اخیرا هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از موافقت نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای کمک به صندوق بازنشستگی «هما» خبر داد.

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از موافقت محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای کمک به صندوق بازنشستگی «هما» خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بهمن ماه سال جاری بود که در پی نارضایتی و تجمع بازنشستگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» کاپیتان علیرضا برخور مدیرعامل این شرکت درخواست دریافت بودجه 1000 میلیاردی برای صندوق بازنشستگی کرده بود.

مدیرعامل «هما» در نامه ای خطاب به رئیس دفتر رئیس جمهور عنوان کرده بود: «جنابعالی بر میزان درآمد، هزینه و بدهی های شرکت هواپیمایی ایران ایر و از سوی دیگر نارضایتی، تجمعات بازنشستگان و مسائلی که در رسانه ها مختلف درج می‌شود اشراف کامل دارید.»

مدیرعامل هما در این نامه عنوان کرده بود باتوجه به وضعیت حادث شده برای بودجه پیشنهادی دولت خواستار این هستیم تا اوامر لازم مبنی بر تعیین ردیف بودجه و کمک 1000 میلیارد تومانی به صندوق بازنشستگی «هما» صادر شود تا شاید با این کمک «هما» بتواند آرام آرام به وضعیت گذشته خود  برگردد و آمار هواپیماهای خود را افزایش دهد.

پیرو همین موضوع محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه ای به نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه  کشور، خواستار مساعدت لازم برای « درخواست تعیین ردیف بودجه  و کمک 1000 هزار میلیاردتومانی به صندوق بازنشستگی  هما» شده بود.

اخیرا نیز مدیرعامل «هما» از سررسید اولین قسط هواپیماهای برجامی ایران‌ایر به مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان است خبر داده است و گفته که توان پرداخت اقساط را نداریم و باید حاکمیت و دولت چاره‌ای بیندیشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.