| کد خبر: 201500 |

پس از 9 ماه تاخیر؛

◄ سه فروند هواپیمای A319 هما فردا راهی تهران می‌شود

سه فروند هواپیمای ایرباس A319 دست دوم که اواخر سال گذشته قرار بود به ناوگان ایران ایر ملحق شود حال با چند ماه تاخیر، فردا راهی تهران خواهد شد.

تین نیوز

سه فروند هواپیمای ایرباس A319 دست دوم که اواخر سال گذشته قرار بود به ناوگان ایران ایر ملحق شود حال با چند ماه تاخیر، فردا راهی تهران خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، روزهای پایانی سال گذشته بود که فرزانه شرفبافی مدیرعامل پیشین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به مناسبت پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس ایران ایر از الحاق سه فروند هواپیمای دست دوم A319 به ناوگان این شرکت خبر داد.

مدیرعامل پیشین هما در خصوص زمان ورود احتمالی این هواپیماها گفته بود «احتمالاً تا پایان امسال این تعداد هواپیما وارد ناوگان هما خواهد شد.».

حال با گذشت حدود 9 ماه از آن زمان، خبرها حاکی از آن است که این سه فروند هواپیما که 2 فروند آن در فرودگاه یزد و یک فروند آن در فرودگاه مشهد بوده، فردا صبح راهی تهران شده و به ناوگان این شرکت خواهد پیوست.

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که سه فروند هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت تهران ایر که از کشور مجارستان خریداری کرده، به هواپیمایی هما واگذار شده است که با این هواپیماهای جدید، تعداد ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به 32 فروند افزایش پیدا خواهد کرد.

سال ساخت این هواپیما برای سال 2002  و نحوه تامین مالی آنها به صورت فاینانس انجام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.