بازدید سایت : ۱۴۵۲۷۸
| کد خبر ۲۶۲۵۵۷
کپی شد

نصب و راه اندازی سامانه پایش خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌ المللی زاهدان

سامانه پایش خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین المللی زاهدان نصب و راه اندازی شد.

تین نیوز |

مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از نصب و راه اندازی سامانه پایش خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین المللی زاهدان به منظور ارتقا و بهبود خدمات فرودگاهی خبر داد.

به گزارشتین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: سامانه پایش خدمات فرودگاهی در خصوص ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی و دریافت نظرهای مسافران در جهت بهبود خدمات و تکریم ارباب رجوع در ترمینال فرودگاه بین المللی زاهدان نصب و راه اندازی شد.

خسروی بنجار افزود: انعکاس نظر مسافران کمک شایانی به ارتقا و بهبود خدمات فرودگاهی خواهد داشت،

این سامانه بصورت چند مرحله ای طراحی شده که شامل ۱۵ کنسول کلیدی، ۴ کنسول رضایت سنجی لمسی و در فرودگاه بین المللی زاهدان نصب شده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.