| کد خبر: 261300 |

عملیات اجرایی احداث قطعه ۳ باند دوم محور بمپور - دلگان آغاز شد

با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)؛ عملیات اجرایی احداث قطعه ٣ باند دوم محور بمپور- دلگان به طول ٢٧ کیلومتر آغاز شد.

تین نیوز

با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)؛ عملیات اجرایی احداث قطعه ٣ باند دوم محور بمپور- دلگان به طول ٢٧ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)، آیین کلنگ زنی احداث قطعه ۳ باند دوم محور بمپور-دلگان با حضور محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان (ایرانشهر) و شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان (ایرانشهر) و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

حمزه امیریان در این خصوص اظهار کرد: احداث باند دوم محور مذکور به عنوان پازلی از کریدور شرق به غرب استان که از سراوان آغاز و تا اسلام آباد ادامه دارد، نقش بسزایی در جهت کاهش تصادفات، ارتقای ایمنی، کاهش مصرف سوخت و تسهیل در تردد شهروندان به استان همسایه ایفا می‌کند.

وی افزود: طول کل محور بمپور-دلگان ۱۲۰ کیلومتر است که عملیات اجرایی احداث قطعه ۱ و ۲ آن در قالب باند دوم به ترتیب به طول ۷ و ۶ کیلومتر از سال گذشته آغاز و همچنین امروز عملیات اجرایی قطعه ۳ نیز به طول ۲۷ کیلومتر آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) بیان کرد: برآورد هزینه اولیه احداث این ۴۰ کیلومتر باند دوم هزار و سیصد میلیارد تومان می باشد که از محل اعتبارات راه های کویری وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد شد

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.