| کد خبر: 251136 |

بازدید از عملیات ساخت باند دوم محورهای زاهدان - زابل و زاهدان - بیرجند

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاون امنیتی انتظامی و مدیر کل راه و شهرسازی شمال استان از عملیات ساخت باند دوم محورهای زاهدان - زابل و زاهدان - بیرجند بازدید کرد.

تین نیوز

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاون امنیتی انتظامی و مدیر کل راه و شهرسازی شمال استان از عملیات ساخت باند دوم در محورهای زاهدان  - زابل و زاهدان - بیرجند بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری راه و شهرساری، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاون امنیتی انتظامی و مدیر کل راه و شهرسازی شمال استان از عملیات ساخت باند دوم در محورهای  زاهدان _ زابل و زاهدان_بیرجند بازدید کرد.

 به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان مرزی بودن استان سیستان و بلوچستان و مجاورت با چند استان بزرگ مسافرپذیر باعث شده که شاهد افزایش حجم سفرها در راه های ارتباطی استان باشیم که نیاز به دوباند شدن جاده ها را بیش از پیش محسوس می کند.

عطاء اله اکبری با بیان اینکه تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز از مهمترین مولفه ها در سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های دوبانده سازی سیستان و بلوچستان است، گفت: این اداره کل در حال حاضر ساخت افزون بر ۱۴۰ کیلومتر پروژه راهسازی را در دستور کار کار دارد که در صورت تخصیص به موقع منابع مالی ۷۱ کیلومتر از آن را تا پایان سالجاری به بهره برداری برساند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان هزینه سنگین ساخت هر یک کیلومتر بزرگراه را بیش از ۲۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های این اداره کل تامین امکانات پشتیبان برای کارگاه های راهسازی با اشتغالزایی بیش از سه هزار نفر است.

اکبری تاکید کرد: تمام تلاش این اداره کل با توجه به اهمیت توسعه شبکه راه ها در رشد ترانزیت و تجارت و افزایش سرعت انتقال بار و مسافر و همچنین ایمنی سفر بر این است با جذب منابع ملی و استانی تا سه سال آینده مسله ساخت بزرگراه در این استان به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: ارتقای کیفیت جاده های مواصلاتی سیستان و بلوچستان زیرساخت لازم جهت توسعه و اجرای طرح های سرمایه گذاری را در این منطقه فراهم می کند و این امر اهتمام ما را برای سرعت دهی به ساخت محورهای مواصلاتی استان افزایش می دهد.

بازدید استاندار سیستان وبلوچستان از عملیات ساخت باند دوم در محورهای  زاهدان _ زابل و زاهدان_بیرجند

بازدید استاندار سیستان وبلوچستان از عملیات ساخت باند دوم در محورهای  زاهدان _ زابل و زاهدان_بیرجند

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.