| کد خبر: 214636 |

◄ اختصاص رتبه نخست کاهش تصادفات فوتی به سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: این استان در سه ماهه سال جاری در بین استان های کشور رتبه نخست کاهش تعداد تصادفات فوتی و کشته های سر صحنه را از آن خود کرد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: این استان در سه ماهه سال جاری در بین استان های کشور رتبه نخست کاهش تعداد تصادفات فوتی و کشته های سر صحنه را از آن خود کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در سه ماهه سال ۹۹ تعداد ۵۷ فقره تصادف فوتی در استان به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته با ۱۲۰ فقره در مدت مشابه کاهش حدود ۵۳ درصدی داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین تعداد کشته‌های سر صحنه سوانح رانندگی سیستان و بلوچستان در این مدت ۷۰ نفر بود که نسبت به سال گذشته با ۱۵۱ نفر کاهش حدود ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی کاهش ۳۰ درصدی تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین اقدامات ارزشمند این اداره کل در زمینه ارتقای ایمنی نظیر نصب تابلوهای ایمنی، اطلاعاتی، انتظامی و مسیرنما، خط کشی محورهای ارتباطی، ایجاد روشنایی، نصب گاردریل، نیوجرسی و چراغ چشمک زن و اقدامات بلند مدت آموزش و فرهنگی را از عوامل تأثیر گذار در کاهش آمار فوتی‌های سوانح رانندگی جاده‌ای این استان عنوان کرد.

کرد بروز رسانی دستگاه‌ها و نصب تجهیزات کنترلی در محورهای ارتباطی از جمله نصب و راه اندازی سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی برشمرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.