| کد خبر: 201256 |

شناورهای صیادی از تردد در دریای عمان خودداری کنند

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: سواحل غربی استان و مناطق غربی دریای عمان تا روز دوشنبه بر اثر رگبار و رعد و برق شدید متلاطم است بنابراین شناورهای صیادی از ترددهای دریایی خودداری کنند.

تین نیوز

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: سواحل غربی استان و مناطق غربی دریای عمان تا روز دوشنبه بر اثر رگبار و رعد و برق شدید متلاطم است بنابراین شناورهای صیادی از ترددهای دریایی خودداری کنند.

رحمدل بامری روز یکشنبه در ستاد مدیریت بحران چابهار اظهار داشت:با توجه به اعلام هواشناسی و هشدار ستاد بحران سیستان و بلوچستان مبنی بر ورود ۲ سامانه بارشی از امروز یکشنبه به این استان تمامی اعضای ستاد بحران شهرستان در آمادگی کامل بسر می‌برند.

وی بیان کرد:بارندگی‌ها از دیشب در چابهار آغاز شده و در این مدت شاهد رعد و برق، وزش باد، وقوع سیلاب‌ و مسدود شدن مسیرها ناشی از فعالیت این سامانه بارشی خواهیم بود.

فرماندار چابهار تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، راه و شهرسازی، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی هشدارهای ستاد بحران شهرستان را جدی گرفته و وظایف محوله را بخوبی انجام دهند.

وی از آمادگی کامل ستاد بحران چابهار برای مقابله با ۲ سامانه بارشی خبر داد و افزود: بیشترین خطرات با توجه به تلاطم دریا، بارندگی و رعد و برق و توفان در حوزه دریایی و شیلاتی است که انتظار می‌رود تمامی صیادان از عبور و مرور به دریا خودداری کنند.

رئیس اداره هواشناسی چابهار نیز اظهار داشت: از شنبه شب تا دوشنبه هفته جاری بر روی سواحل غربی استان و مناطق غربی دریای عمان شاهد رگبار، رعدو برق شدید و متلاطم شدن دریا خواهیم بود.

محمدرضا سالاری فنودی افزود: تاکنون در شهر چابهار ۸.۳ میلی‌متر، شهر کنارک ۲، فرودگاه ۶.۷، کمبل سلیمان چهار، عورکی ۶، بل ریمدان ۱۳، نگور هشت، زرآباد ۷.۸، کهیر ۸.۵، مومان ۱.۵، سورکمب۴.۵ و باهوکلات سه میلی‌متر باران باریده است.

وی بیان کرد: رگبار و رعد و برق، باد شدید از امروز یکشنبه تاپنجشنبه در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: تمرکز موج اول بارش‌ها از امروز یکشنبه در بخش‌های زرآباد، فنوج و موج دوم اواخر سه‌شنبه تا پنجشنبه در سایر نقاط جنوب سیستان وبلوچستان خواهد بود.

وی ادامه داد: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق جنوبی، سواحل، روی دریا و برخی ارتفاعات مرکزی پیش بینی می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.