| کد خبر: 193024 |

۳۵۰ خودروی پلاک مخدوش در سیستان و بلوچستان توقیف شد

در این طرح تمامی خودرو‌های پلاک مخدوش توسط ماموران انتظامی توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند و تا سه ماه امکان ترخیص آن‌ها وجود ندارد.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۳۵۰خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش از ۲۱ اردیبهشت تاکنون در تمامی محور‌های ارتباطی این استان توقیف شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کشواد بهروزی زاده فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح توقیف خودرو‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های احتمالی در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح تمامی خودرو‌های پلاک مخدوش توسط ماموران انتظامی توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند و تا سه ماه امکان ترخیص آن‌ها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی را از مهمترین مزایای اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: از زمان اجرای این طرح شاهد کاهش ۳۰ درصدی خودرو‌های پلاک مخدوش در محور‌های ارتباطی این استان هستیم.

وی افزود: اجرای این طرح تا به صفر رساندن تمامی خودرو‌های پلاک مخدوش در سیستان و بلوچستان با قوت ادامه دارد.

 تردد خودرو‌های پلاک مخدوش در محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان معضلی است که همواره امنیت جاده‌ها را به خطر انداخته و سبب بروز حوادثی ناگوار می‌شود به طوری که سرعت سرسام آوربرخی از این خودرو‌ها که گاهی حامل سوخت قاچاق یا اتباع بیگانه هستند برای گریز از چنگ قانون موجب تصادفات ناگوار و سوختن عده‌ای بی گناه در آتش طمع سودجویان می‌شود.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.