| کد خبر: 170554 |

◄ حریم بندر چابهار را نیاز داریم

معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی درخواست کرد تا حریم بندر چابهار بدون معارض بماند.

تین نیوز

معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی درخواست کرد تا حریم بندر چابهار بدون معارض بماند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان سیستان و بلوچستان، محمد راستاد گفت: قطعا تکمیل طرح‌های توسعه بندر چابهار به توسعه همه‌جانبه شهر چابهار و در ادامه استان سیستان و بلوچستان خواهد انجامید.

او تاکید کرد: در مرحله بهره‌برداری از فاز اول طرح توسعه بندر چابهار اتفاقات بسیار خوبی در این منطقه ازنظر جذب کشتی، کالا و سرمایه‌گذار رخ‌داده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه گفت: برای تبدیل بندر چابهار به بندر نسل سومی و  داشتن فعالیت تولیدی در آن داشته تاکنون اقدامات  ثمربخش بسیار زیادی انجام داده‌ایم .

راستاد گفت: این بندر به دسترسی پس‌کرانه مستقل و مناسب در بخش جاده و ریل احتیاج دارد تا در تردد و فعالیت‌های شهری مشکلی به وجود نیاورد .

او در ادامه اذعان داشت: به همین دلیل از مسئولین استانی درخواست داریم تا حریم این منطقه همچنان بدون معارض باقی‌مانده و در اختیار این حوزه بماند.

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان سیستان و بلوچستان با حضور دانیال محبی نیا استاندار، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، محمد راستاد معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات مسکن، راه و شهرسازی، باقری مشاور و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و همچنین سایر مدیران منطقه‌ای و استانی در محل فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.