| کد خبر: 250555 |

تحول در حوزه حمل و نقل جاده ای با صدور بارنامه الکترونیکی

ایجاد امنیت بیشتر در جابجایی حمل و نقل کالا، بهبود استانداردهای حمل بار، افزایش ایمنی، کاهش تلفات جاده ای و برقراری عدالت توزیع بار از مهمترین مزایایی است که با صدور بارنامه الکترونیکی در سال جاری به سرانجام رسیده است.

تین نیوز

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابجایی نزدیک به ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید عرفانی تبار اظهار داشت: طی 9 ماهه سال جاری بیش از  ۴۶۰ هزار بارنامه صادر و نزدیک به ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از مبادی استان سمنان به اقصی نقاط کشور جابجا شده است.

عرفانی تبار از گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک و سویا بوده بعنوان بیشترین کالاهای حمل شده در سطح استان یاد کرد و افزود: در حمل مصالح ساختمانی تهران و اصفهان، در حمل کلینگر پایانه شلمچه و در جابجایی سویا تهران و بندر امیرآباد از عمده مقاصد بارهای حمل شده بوده اند.

وی صدور بارنامه الکترونیکی را تحولی در حوزه حمل و نقل جاده ای خواند و گفت: ایجاد امنیت بیشتر در جابجایی حمل و نقل کالا، بهبود استانداردهای حمل بار، افزایش ایمنی، کاهش تلفات جاده ای و برقراری عدالت توزیع بار از مهمترین مزایایی است که با ایجاد این تحول بزرگ در سال جاری به سرانجام رسیده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در پایان یادآور شد: باید توجه داشت که برای صدور بارنامه به عنوان سند رسمی حمل کالا مدت هاست از فناوری اطلاعات استفاده می گردد و در این پروسه کمیته صدور بارنامه سازمان با نظارت مضاعف نسبت به مقاصد غیر واقعی و جعلی حساسیت نشان داده و برخورد جدی دارد لذا از رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالا درخواست داریم در این موضوع با دقت بیشتری عمل نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.