| کد خبر: 218729 |

اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور دامغان - معلمان

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای دامغان با اشاره به اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور دامغان - معلمان گفت: این عملیات با هدف کاهش تلفات جاده‌ای انجام شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای دامغان با اشاره به اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور دامغان - معلمان گفت: این عملیات با هدف کاهش تلفات جاده‌ای انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حسین ابوطالبی ضمن بیان اینکه اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور دامغان - معلمان انجام شد، تاکید کرد: این کار به کاهش حوادث در جاده کمک می‌کند که برای انجام آن ۹ دستگاه ماشین آلات راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان به صورت امانی به کارگیری شد.

وی خاطر نشان کرد: طول محور دامغان - جندق به عنوان محور اتصالی استان سمنان به اصفهان از دشت کویر ۲۷۰ کیلومتر است که ۲۴۰ این محور در محدوده دامغان و ۳۰ کیلومتر باقیمانده در استان اصفهان قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان با بیان اینکه عامل انسانی، خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و خروج از جاده عوامل مهم بروز تلفات و تصادفات جاده‌ای است که وقوع این گونه در محور دامغان - معلمان نیز مستثنی نیست، ابراز کرد: بیشترین وقوع تصادف‌های فوتی در استان سمنان در محور دامغان - معلمان - جندق بوده است.

ابوطالبی گفت: محور مواصلاتی دامغان - معلمان - جندق درصد بالایی از میزان فوتی‌های تصادف‌ها را در استان سمنان به خود اختصاص می‌دهد و از این رو تکمیل باند دوم محور از سوی وزارت راه و شهرسازی در حال احداث است و ترمیم مشخصات فنی و مهندسی قطعاتی از آن در زمره اولویت‌ها قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.