| کد خبر: 164909 |

◄ واکنش سازمان هواپیمایی به قطع پروازهای قشم‌ایر به ترکیه

قشم‌ایر می‌گوید بر اساس سیاست‌های اتخاذشده مقامات هواپیمایی ترکیه هفته گذشته آخرین پروازهای مسافری این ایرلاین به شهرهای ازمیر، اسپارتا و دنیزلی انجام شده است.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر قطع پروازهای قشم‌ایر به چند شهر ترکیه‌ گفت: هیچ خللی در پروازهای بین ایران و ترکیه رخ نداده است و این موضوع مربوط به پروازهای فوق‌العاده این شرکت هواپیمایی است.

به گزارش تین‌نیوز، پیش از این شرکت هواپیمایی قشم‌ایر اعلام کرده بود که پروازهایش را به دلیل دستوری که از سوی مقامات هواپیمایی ترکیه آمده به سه شهر این کشور متوقف خواهد کرد. سه شهر ترکیه‌ که پروازها در آن‌ها متوقف شده،شامل ازمیر،اسپارتا و دنیزلی اصلی‌ترین مقاصد برای تورهای آنتالیا هستند و سالانه تعداد قابل توجهی تورهای گردشگری از سوی شرکت‌های ایرانی به مقصد این شهر برنامه‌ریزی می‌شود

به گفته این شرکت و بر اساس سیاست‌های اتخاذشده مقامات هواپیمایی ترکیه هفته گذشته آخرین پروازهای مسافری قشم‌ایر به شهرهای ازمیر، اسپارتا و دنیزلی انجام شد و پرواز امروز چهارشنبه به اسپارتا و پروازهای فردا به دنیزلی و ازمیر این شرکت صرفاً مجوز پرواز بدون مسافر از فرودگاه امام به فرودگاه‌های مذکور برای بازگرداندن مسافرین را داشته است و این پروازها آخرین پروازها به این شهرها هستند.

عباس مسیبی مشاور رسانه‌ای مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در  این باره اعلام کرده است: در روزهای گذشته آخرین پروازهای این شرکت هواپیمایی بدون مسافر از فرودگاه امام به مقصد شهرهای مذکور انجام‌شده تا مسافران باقی‌مانده را به ایران بازگرداند اما پس‌ از آن فعلاً هیچ برنامه‌ی پروازی از سوی شرکت‌های ایرانی به مقصد این شهرها انجام نخواهد شد.

به گفته وی مقامات ترکیه‌ای هیچ توضیح مشخصی درباره علت این  تصمیم اتخاذشده ارائه نکردند.

در همین حال مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری دراین‌باره در گفت‌وگو با تین‌نیوز توضیح داد: خللی در پروازهای تهران به ترکیه وجود ندارد.

وی افزود: پروازهای فی‌مابین کشورها بر اساس قراردادهای منعقدشده انجام می‌گیرد و در مورد پروازهای ایران-ترکیه هم شرایط به همین نحو است

جعفرزاده با تأکید بر اینکه پروازهای برنامه‌ای بین ایران و ترکیه در حال انجام است، خاطرنشان کرد:  اطلاعیه قشم ایر در مورد پروازهای فوق‌العاده این شرکت صادر شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.