| کد خبر: 67310 |

◄ تفاهم نامه ای بدون حضور یک طرف امضا!

تین نیوز | مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران در واکنش به عدم حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم توافقنامه همکاری اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور راه اندازی پایگاه های مشاوره H.I.V در حوزه حمل و نقل جاده ای گفت: هیچ کس حق حذف قرار ملاقات اداری و دولتی بنا به دلایلی همچون حضور ارباب رجوع را ندارد و این رفتار نباید مجدد تکرار شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری راه اندازی پایگاه های مشاوره H.I.V حوزه حمل و نقل جاده ای که قرار بود صبح امروز میان حمیدرضا شهرکی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران و احمد جنیدی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مسئولان حوزه سلامت برگزار شود، به دلیل عدم حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران به جلسات بعد موکول شد.

سیاوش شهریور، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در واکنش به عدم حضور جنیدی تصریح کرد: علیرغم تمام تلاش های انجام شده در حوزه اطلاع رسانی از سوی نهادهای مختلف همچون آموزش و پرورش، صدا و سیما و دانشگاه ها، ارتباطات جنسی در حال ربودن گوی سبقت از طرق انتقال خون و تزریق در ابتلا به ویروس ایدز یا H.I.V است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با بیان اینکه" بیمه ها و بسیاری از دستگاه های درمانی از زیر بار هزینه های بیماری H.I.V  فرار می کنند" تاکید کرد: اشخاص مبتلا به ویروس ایدز باید بدون ابا خود را معرفی کنند تا دست مراکز درمانی برای کمک رسانی به آنها باز باشد.

شهریور، ضمن تشکر از اقدامات مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران به منظور اقدامات انجام شده در خصوص آگاه سازی رانندگان حمل و نقل جاده ای با رفتارهای پرخطر و بیماری H.I.V و هپاتیت بیان داشت: دو جلسه در ماه برای مقابله با اهریمن دنیای مدرن در حوزه حمل و نقل جاده ای برگزار شود.

همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه خواستار حضور کارشناسان دانشگاهی در کلاس های آموزشی رانندگان به منظور بررسی میزان سطح کیفی جزوات و اساتید شد و گفت: بهتر است میزان آگاهی رانندگان از بیماری ایدز سنجیده شود.

حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران نیز در پاسخ به وی تصریح کرد: دوره های آموزشی رانندگان توسط شرکت های تخصصی آموزشی با تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار می شود و تنها می توان سرفصل های آموزشی به منظور همکاری و اخذ نظرات در خصوص اصلاح یا افزودن مطالب در اختیار دانشگاه قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه "اقدامات باید فراتر از یک نظر سنجی ساده و حضور فعالانه تر در این زمینه باشد" خاطرنشان کرد: بضاعت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران و سازمان راهداری حجم بزرگی از انجمن ها، کانون ها، تشکل های صنفی، شرکت ها، بیلبوردهای تبلیغاتی سطح جاده، مجتمع های خدماتی رفاهی، تیرپارک ها و پایانه های حمل و نقل بار و مسافر است و می تواند پذیرای اقدامات بزرگی در حوزه آگاه سازی راننده و حتی مسافر  درباره ایدز و رفتارهای پرخطر باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.