| کد خبر: 62712 |

◄ دفتر نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راه های تهران افتتاح شد

تین نیوز | دوازدهمین دفتر نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راه ها روز گذشته شب گذشته در شهر تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مراسم افتتاح دفترنمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راه های تهران با حضور اعضای هیات امنا، اعضا و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و كشوری از جمله عیسی فرهادی فرماندار تهران، فریبرز واحدی مدیركل راه و شهرسازی استان تهران، اسماعیل غلامی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهركی ثانوی مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان تهران، نمایندگان پلیس راهور و سازمان امداد و نجات و هلال احمر به همراه جمعی از فعالان بخش خصوصی حمل و نقل بار و مسافر افتتاح شد.

كاهش ٩ درصدی تلفات استان تهران در سال جاری
مدیركل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به كاهش ٥.١ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در استان تهران در سال گذشته بیان داشت: در چهارماه اول سال جاری تهران شاهد كاهش ٩.٢ درصدی میزان تلفات در راه های مواصلاتی بوده است و این میزان در كشور ٣.٣ درصد رسیده است.

شهركی با بیان اینكه كاهش تلفات رانندگی جزو برنامه های كلان دولت است، افزود: فرهنگسازی و نهادینه كردن فرهنگ زمان بر است و حضور سازمان های مردم نهاد بسیار موثر است.

توقع از تهران بیشتر است
رئیس هیات مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها نیز در این مراسم اظهارداشت: توقع در استان تهران بیش از سایر استان ها است زیرا می تواند الگوی سایر استان ها باشد.

محمد بخارایی تاكید كرد: انتظار می‌رود استان ١٢ میلیونی تهران به تعداد جمعیت استان عضو داشته باشد.
وی با اشاره به میزان خسارتهای وارده به كشور از تصادفات رانندگی، بیان داشت: چهار درصد تولید ناخالص ملی در تلفات جاده ای در تصادفات هدر می رود و سالانه حدود ٨ نفر مجروح می شوند كه ١ نفر  آنان معلول دایم می شوند.

رئیس هیات مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها یادآورشد: سال ٢ ١٥ سال محافظت از جان كودكان در حمل و نقل درون و برون شهری است همچنین باید از همكاری بانوان در این خصوص استفاده شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.