| کد خبر: 245349 |

◄ بازگشایی ۴۴ محور برون شهری مسدود شده در پی سیل اخیر

مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی ۴۴ محور برون شهری مسدود شده در پی سیل اخیر خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی ۴۴ محور برون شهری مسدود شده در پی سیل اخیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، غلامعباس بهرامی نیا گفت: از دوشنبه سوم مرداد با آغاز بارش‌های گسترده در کشور ۲۳ محور شامل ۱۳ محور شریانی و ۱۰ محور غیر شریانی و ۳۵۰ محور روستایی در کشور مسدود شده که تاکنون ۴۴ محور بازگشایی شده است.

مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به این‌که ۲۲۰۳ راهدار در قالب ۲۲۵ گروه راهداری در این مدت به صورت شبانه‌روزی برای بازگشایی مسیر و امداد رسانی به ترددکنندگان در جاده‌ها مشغول فعالیت بوده‌اند، افزود: برای اجرای عملیات راهداری در این مدت از ۲۱۳۵ دستگاه ناوگان راهداری سبک و سنگین استفاده شده است.

بهرامی نیا درباره میزان خسارت به راه‌های کشور و بناهای فنی محورها گفت: سیل اخیر به ۲۰۰۰ کیلومتر راه و ۵۰۰ دستگاه انواع بناهای فنی در راه‌های کشور خسارت زده است.

وی با بیان این‌که از دوشنبه سوم مرداد تاکنون ۴۰۰۰ متر مکعب ریزش برداری در طول راه‌ها انجام شده است، میزان برآورد اولیه خسارت به راه‌های برون شهری کشور را ۶,۰۰۰ میلیارد ریال بیان کرد.

مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش‌های گسترده و احتمال وقوع مجدد سیل، از هموطنان و کاربران جاده‌ای درخواست می‌شود قبل از سفرهای جاده‌ای، شرایط راه‌ها و پیش بینی شرایط جوی محورهای مواصلاتی را از سامانه ۱۴۱ این سازمان دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.