| کد خبر: 243653 |

◄ بزرگ‌ترین رویداد فناورانه ملی در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مسیر تبدیل به سازمان دانش بنیان، نخستین رویداد تخصصی «TechnoTransport۲۰۲۲» را در قالبی نوآورانه برگزار می‌کند.

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مسیر تبدیل به سازمان دانش بنیان، نخستین رویداد تخصصی «TechnoTransport۲۰۲۲» را در قالبی نوآورانه برگزار می‌کند.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، رویداد فناورانه حمل‌ونقل با مشارکت کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری حمل‌ونقل جاده‌ای متشکل از شبکه بزرگ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شبکه دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان به ویژه پردیس دانشکدگان فنی دانشگاه تهران و با کمک شتابدهنده تخصصی سازمانی حمل و نقل پیشرفته تکفارم مبتنی بر روش‌های نوین مدیریت طراحی و توسعه محصولات دانش بنیان و استارت آپی و بر اساس الگوی نوین فرآیند شتابدهی و با هدف بکارگیری دستاوردهای رویداد در حوزه حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود.

محورهای  اصلی رویداد تخصصی حمل­ و­نقل جاده‌ای شامل ارائه راهکارها و خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین و هوشمندسازی، توسعه روش‌های نوین و پیشگیرانه در ارتقای ایمنی حمل‌و­نقل جاده‌ای، نوسازی، بهسازی و بهینه‌سازی ناوگان حمل­ و­ نقل جاده‌ای، ارتقای فرآیندهای عملیاتی حمل‌­و­نقل جاده­‌ای و لجستیک، روش­ه‌ای خلاقانه موثر در آموزش حرفه‌ای شاغلین در حمل­‌و­نقل جاده‌ای، راهکارهای تحولی و فناورانه در شکوفایی اقتصاد حمل­‌و­نقل جاده‌ای، متناسب‌سازی و رونق‌بخشی حمل­‌و­نقل کالا و مسافر و ترانزیت و ایده آزاد  فناورانه در حوزه رفع مسائل حمل ونقل جاده‌ای می‌شود. آخرین مهلت دریافت طرح‌ها و ایده‌ها تاریخ ۳۱ تیرماه سال جاری است.

طرح‌های منتخب با سطوح فناوری بالا دارای قابلیت حل مشکلات حمل‌ونقل جاده‌ای کشور توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شبکه سرمایه‌گذاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

طرح‌های منتخب فناورانه استارتآپی با حمایت شتابدهنده تخصصی در مراکز نوآوری مربوطه مستقر و مورد حمایت شتابدهنده تخصصی تکفارم و معاونت علمی وفناوری و شبکه سرمایه‌گذاران قرار خواهند گرفت.

در آخرین مرحله رویداد از طرح‌های برتر در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی خواهد شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.