| کد خبر: 241723 |

◄ جابجایی بیش از ۴هزار مسافر راهیان نور با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین

بیش از ۴هزار مسافر کاروان‌های راهیان نور با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین جا‌به جا شدند

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: همزمان با آغاز اعزام کاروان های راهیان نور در نیمه اسفند ۱۴۰۰ تاکنون، ۴هزار و ۳۷۰مسافر این کاروان‌ها از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین علیرضا معیری پور افزود: سفر این تعداد مسافر کاروان‌ها توسط ۱۱۸ دستگاه اتوبوس مربوط به ناوگان عمومی انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد این معاونت در بخش جابه جایی مسافران نوروزی نیز گفت:از ۲۵اسفند۱۴۰۰ تا پایان روز سیزده فروردین امسال ۷۲هزار و ۵۹۲مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه سفر کرده اند که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷درصد کاهش داشته است.

معیری پور افزود:در این مدت به منظور حفظ و ارتقای خدمات رسانی به مسافران نوروزی گشت های نظارت و بازرسی ناوگان حمل و نقل عمومی با قوت و مستمر در تمام ساعات شبانه روز توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک و حمل و نقل مسافر انجام شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود : این اداره کل تمام توان خود را برای تامین ناوگان اتوبوسی ایمن و کارآمد هم برای کاروان های راهیان نور و هم سایر مسافران به کار بسته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.