| کد خبر: 240919 |

◄ آمادگی مرزهای آذربایجان غربی برای تردد مسافران نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آمادگی مرزهای استان برای تردد مسافر با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

تین نیوز

ارسلان شکری با بیان اینکه پنج پایانه مرزی فعال در استان شامل سرو ارومیه، رازی خوی و بازرگان ماکو در مرز ترکیه، تمرچین پیرانشهر در مرز شمال عراق و پلدشت در مرز نخجوان به طور کامل آماده هستند، افزود: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرزها اندیشیده شده است.

به گزارش تین نیوز، وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۱۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری آماده جابجایی مسافران نوروزی هستند، افزود: تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت کامل در راستای ارائه خدمات مناسب حوزه حمل و نقل طی نوروز سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی اندیشیده شده است.

شکری اضافه کرد: از کل ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی، ۵۵۶ دستگاه اتوبوس، ۸۷۶ دستگاه مینی بوس و هزار و ۱۸۷ دستگاه سواری برای ارائه خدمت در ایام نوروز آماده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در این خصوص، چهار هزار و ۲۳۸ راننده و کمک راننده نیز در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.

شکری ادامه داد: در طول ایام نوروز، نظارت مستمر بر فروش بلیت و ایمنی ناوگان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در نوروز سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش سفرها و درنتیجه افزایش ۲۵ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به نوروز سال جاری باشیم.

آذربایجان غربی یکی از مقاصد سفر در سفرهای نوروزی بوده است، امسال به خاطر گسترش واکسیناسیون، احتمال می‌رود که روند مسافرت‌ها به پیش از شیوع کرونا بازگردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.