| کد خبر: 240275 |

◄ کاهش سوانح رانندگی با گسترش هوشمند‌سازی جاده‌ها

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت:‌ همه سامانه‌های سازمان راهداری توسط جوانان همین مرز و بوم نوشته شده است و تلفیق این سامانه‌ها با بحث توسعه هوشمندسازی جاده‌ها و شناسایی و رفع نقاط پرحادثه، کاهش تلفات سوانح رانندگی را به دنبال دارد.

تین نیوز

سورنا ستاری بعدازظهر امروز در نشست مشترک با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ با محوریت فرصت‌های توسعه فناورانه پیش‌ِ رو که در محل مرکز مدیریت راه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه فناوری پیشرو است و بخش خصوصی در برنامه‌های این سازمان مشارکت دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس،‌ وی ادامه داد: دیدگاه‌های دولتی در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی موجب می‌شود آن سازمان با نوآوری مقابله کند که باید این مسأله رفع شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در حوزه فناوری در سازمان راهداری وجود دارد، گفت:‌ همه سامانه‌های سازمان راهداری توسط جوانان همین مرز و بوم نوشته شده است و تلفیق این سامانه‌ها با بحث توسعه هوشمندسازی جاده‌ها و شناسایی و رفع نقاط پرحادثه، کاهش تلفات سوانح رانندگی را به دنبال دارد.

وی گفت: توسعه فضای استارتاپی در حوزه سرویس‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها در موضوع حمل و نقل خودروها، قطعاً بستری مناسب برای سرویس‌دهی به کسب و کارها خواهد بود.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور اضافه کرد: در حوزه تکنولوژی، ما تلاش می‌کنیم هر نیازی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه‌های مختلف ماهواره‌ای، پایش و غیره نیاز دارد ارائه دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.