| کد خبر: 219167 |

◄ بازدید معاون وزیر راه از فعالیت‌های راهداری محور سنندج- مریوان

معاون وزیر راه و شهرسازی از فعالیت های راهداری انجام شده در محور سنندج- مریوان و راهدارخانه در حال ساخت گردنه تیتور در کیلومتر ۲۲ این محور بازدید کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از فعالیت های راهداری انجام شده در محور سنندج- مریوان و راهدارخانه در حال ساخت گردنه تیتور در کیلومتر ۲۲ این محور بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، راهدارخانه تیتور با زیربنای ۴۱۰ متر مربع در ۲ طبقه در حال ساخت است که در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل این پروژه به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

این راهدارخانه با توجه به استقرار ماشین آلات راهسازی، برف گیر بودن منطقه و همچنین با توجه به این‌ که از محورهای ترانزیتی استان به مرز باشماق به شمار می رود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

حسن نیا همچنین از فعالیت های انجام شده به منظور ایمن سازی 10 نقطه پر حادثه محور سنندج- مریوان از جمله عملیات خاک برداری و تعریض یک دستگاه پل در راستای افزایش دید و اجرای لاین کاهش و افزایش سرعت، انجام عملیات زیرسازی و آسفالت در مسیر سه راهی تودار، عملیات خاک برداری، تعمیر و نصب دیوار پیش ساخته، تعریض ۲ دستگاه آبرو و انجام عملیات زیرسازی و اساس و آسفالت مسیر نقطه پر حادثه پیچون، تعریض یک دستگاه آبرو و اجرای عملیات تعریض قوس بعد از روستای نگل و همچنین انجام عملیات خاک برداری در کیلومتر ۵۵ محور سنندج- مریوان بازدید کرد.

بازدید از تهیه و نصب جداول پیش ساخته قابل عبور برای ایمن سازی تردد وسایل نقلیه در نقطه پر حادثه لنگریز، ایمن سازی تقاطع و ساخت لاین کاهش و افزایش سرعت در سه راهی نزمار، انجام عملیات خاک برداری برای ایمن‌سازی تردد و افزایش دید در قوس قبل و بعد از پل نگل، انجام عملیات خاک برداری برای ارتقای قوس های صوفیان، ساخت 12 هزار متر مکعب دیوار گابیون در محدوده رانش روستای خانقاه رزاب و بازدید از محورهای سنندج- کامیاران و سروآباد- کامیاران از دیگر موارد مورد بررسی وی و هیات همراه بود.

رییس سازمان همچنین در این سفر ضمن بازدید از پایانه مرزی باشماق شهرستان مریوان، در گفت و گو و دیدار صمیمانه با رانندگان بخش ترانزیت در جریان مشکلات این پایانه مرزی قرار گرفت. وی در جلسه ای با حضور مدیر پایانه مرزی باشماق، و مدیر گمرک این مرز به بررسی مواردی همچون مناقصات پروژه ها، توسعه پایانه مرزی باشماق در قالب محوطه سازی، محدوده ترانشیب منت و جاده دسترسی پرداخت.

در این جلسه مواردی هم جهت طرح توسعه سایت پایانه مرزی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.