| کد خبر: 211591 |

تلفات تصادفات برون شهری در اردبیل ۲۱ درصد کاهش یافت

​مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: سال گذشته استان اردبیـل با کاهش ۲۱.۳ درصدی تلفات تصادفات برون شهری، رتبه اول کشور را کسب کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: سال گذشته استان اردبیـل با کاهش ۲۱.۳ درصدی تلفات تصادفات برون شهری، رتبه اول کشور را کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی رحمتی بیان کرد: پس از اردبیل استان‌های قم و گیلان به ترتیب با کاهش ۲۰.۴ درصد و ۱۵.۹ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌ها و بررسی‌های انجام شده توسط دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در مجموع تصادفات برون شهری و روستایی نیز استان اردبیل با کاهش ۱۴.۸ درصدی در رتبه ۳ کشوری قرار گرفت.

رحمتی از تلاش‌های همه دستگاه‌های حاضر در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان به ویژه رهنمودهای استاندار اردبیل، حضور فعال معاون امور عمرانی استانداری، نقش برجسته پلیس راه در محورهای مواصلاتی و فعالان رسانه‌ای در فرهنگ سازی کاهش تصادفات قدردانی کرد.

وی هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: ۱۴۸ سامانه تردد شماری، دوربین نظارت تصویری، سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بر ایمن سازی محورها، اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز تاکید کرد و گفت: از ۲۶ نقطه حادثه خیز شناسایی شده در محورها ۱۱ مورد حذف و اصلاح شده و عملیات اصلاح ۸ نقطه دیگر نیز در حال اجراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.