| کد خبر: 199277 |

رئیس سازمان راهداری: همه راه‌های آذربایجان شرقی باز است

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تمام راه‌های مواصلاتی روستایی و جاده‌های اصلی استان آذربایجان شرقی و مناطق زلزله زده باز است و هیچ مشکلی از نظر انسداد این راه‌ها وجود ندارد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تمام راه‌های مواصلاتی روستایی و جاده‌های اصلی استان آذربایجان شرقی و مناطق زلزله زده باز است و هیچ مشکلی از نظر انسداد این راه‌ها وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز، عبدالهاشم حسن نیا درباره آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی به مناطق زلزله زده در استان آذربایجان شرقی به ایسنا گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در حوزه راه‌های روستایی و جاده‌های اصلی و ابنیه در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی وجود ندارد و همه راه‌ها باز هستند.

وی افزود: برخی از راه‌های مواصلاتی در شهرستان میانه به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود که با تلاش پرسنل سازمان راهداری این راه‌ها هم اکنون بازگشایی شده است و هیچ مشکلی تاکنون در زمینه پل‌ها، تونل‌ها و ابنیه راه‌های مواصلاتی به این استان وجود ندارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: اداره کل راهداری استان آذربایجان شرقی و استان‌های هم جوار آن در حالت آماده باش کامل قرار دارند و در صورت بروز هر گونه مشکل به سرعت اقدام خواهد شد.

سازمان راهداری اعلام کرد: پس از وقوع زلزله شب گذشته که باعث ریزش کوه در محور بستان اباد - میانه - سرچم در سه مقطع گردید بلافاصله دو اکیپ راهداری  شامل لودر گریدر و کامیون کمپرسی به محور اعزام شدند و نسبت به پاکسازی محور اقدام کردند.

علاوه براین گروه‌های ارزیاب به همراه گشت های راهداری نسبت به گشت زنی و بازدید از محورهای مناطق زلزله زده به منظور بازدید از راهها و ابنیه فنی و برآورد خسارت به منطقه اعزام که تا کنون هیچ گونه خسارتی گزارش نشده است.

در حال حاضر کلیه محورهای استان جهت امدادرسانی و تردد عادی مردم باز است و هیچگونه انسدادی گزارش نشده و تعداد ۲۰۰ دستگاه ماشین الات مختلف راهداری شامل لودر گریدر و بیل مکانیکی  و کامیون کمپرسی به همراه عوامل راهداری در آماده باش کامل  قرار داشته و آمادگی لازم را جهت کمک به مردم زلزله زده دارند ضمنا تعداد سه دستگاه لودر گریدر و بیل مکانیکی جهت کمک به مردم زلزله زده روستای ورنکش میانه به همراه ۱۰ نفر نیروی راهدار به محل اعزام شدند.

 شب گذشته ساعت حدود ۲ بامداد زلزله‌ای به قدرت ۵.۹ ریشتر در استان آذربایجان شرقی رخ داد که بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار رسیده تاکنون پنج نفر جان خود  از دست داده اند و حدود ۳۸۰ نفر مصدوم شده‌اند که بیشتر مصدومان به صورت سرپایی درمان و ۱۷ نفر از زلزله زده‌ها در بیمارستانها بستری شده‌اند. امداد رسانی به آسیب دیدگان این مناطق ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.