| کد خبر: 197652 |

◄ روز یکشنبه تردد بیش از 64 هزار نفر از شلمچه و چذابه به ثبت رسید

روز یکشنبه تردد بیش از 64 هزار و 500 نفر از مرزهای شلمچه و چذابه به ثبت رسید.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه شرایط محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای خوزستان خوب است، گفت: روز یکشنبه تردد بیش از 64 هزار و 500 نفر از مرزهای شلمچه و چذابه به ثبت رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: محورهای مواصلاتی استان خوزستان به ویژه محورهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه از شرایط خوبی برخوردار بوده و اقداماتی همچون لکه گیری، خط کشی جدید، احیای خط کشی ها، نصب نیوجرسی، تعمیرات گاردریل ها، روشنایی و تکمیل تابلو علائم در آنها انجام شده است.

وی افزود: این ظرفیت وجود دارد که زائران از دو مرز شلمچه و چذابه برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در خصوص تردد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه گفت: مجموع تردد ثبت شده از این مرز در روز یکشنبه 48 هزار و 922 نفر بود که این عدد شامل خروج 41 هزار و 822 و ورود 6 هزار و 149 زائر ایرانی بود.

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته از این مرز خروج 605 و ورود 346 مسافر خارجی ثبت شد.

بهرامی نیا با بیان اینکه  در همین روز 15 هزار و 769 نفر از مرز چذابه تردد کردند، بیان کرد: از این میزان  13 هزار و 120 زائر ایرانی از مرز خارج و 2 هزار و 69 زائر نیز از این مرز وارد کشور شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: همچنین از این مرز خروج 480 و ورود 100 مسافر خارجی در روز یکشنبه به ثبت رسید.

وی در خصوص تردد وسایل نقلیه به سمت گذرگاه های مرزی خوزستان در روز یکشنبه اظهار کرد: تردد 4 هزار و 81 هزار هزار وسیله نقلیه در محور چذابه به بستان و 5 هزار و 60  وسیله نقلیه در محور به بستان به چذابه ثبت شد.

بهرامی نیا ادامه داد: در مدت یاد شده از خرمشهر به شلمچه 12 هزار و 955 وسیله نقلیه و از شلمچه به خرمشهر نیز 12 هزار و 155  وسیله نقلیه تردد داشتند. 

وی اذعان کرد: تغییرات تردد وسایل نقلیه در روز یکشنبه نسبت به روزهای عادی با توجه به مسیرهای رفت و برگشت در چذابه افزایش 268 درصدی و در شلمچه افزایش 166 درصدی را نشان می دهد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تأکید کرد: علی رغم افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه، شاهد تردد روان در این محورها هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.