| کد خبر: 195686 |

مجتمع‌های خدماتی رفاهی ستاره‌دار می‌شوند

بیشترین تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری و تسهیل فرایندها در این بخش است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر امور سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی که در جاده‌های ارتباطی فعالیت دارند، از سال آینده ستاره‌دار می‌شوند.

به گزارش تین ینزو به نقل از ایرنا، حمیدرضا شهرکی در جمع سرمایه‌گذاران و مسوولان مجتمع‌های خدماتی رفاهی آذربایجان‌غربی افزود: این امر در راستای ایجاد رقابت بین مجتمع‌های خدماتی رفاهی و ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر طرح‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: در صدد هستیم با این کار مسافران بر حسب سطح کیفیت، مناسب‌ترین مجتمع خدماتی رفاهی را انتخاب کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: بیشترین تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری و تسهیل فرایندها در این بخش است.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی با توجه به اینکه بیشترین مبادی ورود و خروج به کشور را داراست و نقاط گردشگری زیادی دارد، از اهمیت زیادی برای سرمایه‌گذاری در زمینه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی برخوردار است.

شهرکی اظهار کرد: با توجه به انتقال وظایف ساخت و توسعه راه‌های روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وجود حدود سه هزار روستا در آذربایجان‌غربی، اهمیت سرمایه‌گذاری در این حوزه و ارائه خدمات حین سفر به مسافران باید در اولویت قرار گیرد.

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی نیز در این نشست با ارائه گزارشی در مورد وضعیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان، گفت: هم‌اکنون ۲۲ مجتمع خدماتی و رفاهی در حال بهره برداری، ۲۶ مورد در حال احداث و ۵۵ مورد در حال طی مراحل بررسی و استعلام است.

مجتمع‌های خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات بین راهی در جاده‌ها احداث شده و صدها مورد از آن در جاده‌های کشور فعال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.