| کد خبر: 195296 |

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد:

◄ راه برون رفت از مشکلات برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح منابع و امکانات موجود است

برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح منابع و امکانات راه برون رفت از مشکلات موجود است.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی، لزوم برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح منابع و امکانات موجود را راه برون رفت و عبور از مشکلات موجود بیان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی، با حضور در نشست تخصصی معاونین توسعه مدیریت و منابع و عاملین ذیحساب ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور، طی سخنانی اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی سال‌های اخیر پس از ادغام معاونت راهداری در ادارات کل استانی و هم‌چنین انتقال وظایف احداث و نگهداری راه‌های روستایی در سال جاری، به عنوان یکی از سازمان‌های مؤثر خدمات‌رسان در مجموعه وزارت راه و شهرسازی به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که، با افزایش حجم فعالیت‌ها و وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، انتظارات و عملکرد از این سازمان هم ‌افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: بدیهی است با منابع و مقدورات موجود، نمی‌توان به درستی پاسخگوی همه این انتظارات بود، لذا ضروری است منابع درآمدی جدید براساس مطالعات کارشناسی و بهره‌گیری از تجارب سایر کشورهای توسعه یافته، برای این سازمان تعریف شود و از طریق مراحل قانونی به تصویب برسد.

عبوری در ادامه اظهار کرد: تسلط بر قوانین و مقررات موجود، موضوع مهم دیگری است که می‌توان برای پیشبرد امور و پروژه‌ها و حل مشکلات موجود بهره‌ گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی، افزود: چرخش نیروی انسانی و مدیریت بر سرمایه‌های انسانی سازمان و به کارگیری ظرفیت نیروهای جوان و توانمند همواره باید از سوی معاونین توسعه مدیریت و منابع در سراسر کشور مدنظر قرار گیرد و در حفظ و ارتقای این سرمایه‌های انسانی همت لازم به کار گرفته شود.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.