| کد خبر: 193814 |

◄ رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده‌ای در کمیسیون ماده 11 و12

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده‌ای در کمیسیون ماده 11 و12 خبر داد.

تین نیوز

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در سال 98 تعداد 20 جلسه کمیسیون ماده 12 برگزار شده و به 103پرونده رسیدگی گردید،که از این تعداد 12 جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا بوده و 8 جلسه نیزمربوط رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حوزه مسافر است. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، فریبرزکرمی در ادامه اظهار داشت: همچنین در راستای اجرای ماده 11 مبنی بر رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر از ابتدای سال جاری 13جلسه کمیسیون برگزار شده است که 8 جلسه  آن مربوط به رسیدگی رانندگان بخش کالا و 5 جلسه رانندگان بخش مسافر است.

وی افزود :در کمیسیون ماده 11 به 43 پرونده رانند مسافر و 166 پرونده راننده کالا مورد بررسی، رسیدگی و اتخاذ تصمیم قرار گرفته‌اند.

کرمی یادآور شد: تخلفات مربوط به شرکت‌های حمل ونقل در کمیسیون ماده 12 وتخلفات مرتبط با رانندگان در کمیسیون ماده 11 مطرح  و مورد رسیدگی و اعمال قانون شد که به همین علت در چند ماه گذشته شاهد کم‌تر شدن تخلفات به‌ویژه تخلفات بخش ایمنی و حادثه‌ساز از سوی رانندگان بودیم.

وی گفت: امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، موسسات حمل ونقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم. ضمن این‌که کاربران عزیز می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی،2000141 با اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ارسال  و پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابوالقاسم رضاپور 0 2

    با سلام شب عید قربان اتوبوس اسلامشهر به گرگان بر اثر خواب آلودگی راننده واژگون ومنجر به فوت سه مسافر شد من راننده کمکی همان اتوبوس بودم در زمان تصادف داخل جاخواب بودم ولی بی دلیل کارت هوشمند من را شش ماه قفل کردند در صورتیکه من کاملا بیگناه و در زمان تصادف شیفت استراحت من بوده حالا کسی جوابگو نیست والان دو ماه بیکارم و تو مخارج زندگی ام درمانده شده ام .