| کد خبر: 192694 |

صدور ۳۱ مجوز مجتمع خدمات رفاهی در آزادراه های قزوین

۳۱ مجوز مجتمع خدمات رفاهی در آزادراه های قزوین صادر شده است.

تین نیوز

۳۱ مجوز مجتمع خدمات رفاهی در آزادراه های استان صادر شده است ولی سرمایه گذاران بخش خصوصی پس از دریافت این مجوزها تمایل چندانی به ساخت و تکمیل آنها ندارند و این طرح ها به مدت طولانی بلاتکلیف می ماند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: در بیشتر مجوزهای صادر شده هیچ گامی برای ساخت و تکمیل آنها برداشته نشده و این بلاتکلیفی توسعه مجتمع های خدمات رفاهی را در استان دشوار ساخته است.

علی فرخزاد گفت: در همین راستا برای تحقق اهداف تعیین شده و دستیابی به توسعه سریعتر در این بخش، مجوز مجتمع های خدمات رفاهی که پس از یکسال بلاتکیف مانده باشد، باطل می شوند.

وی با بیان اینکه وجود مجتمع های خدمات رفاهی به کاهش تصادفات منجر می شود، اظهار داشت: در آزادراه قزوین - زنجان به علت نبود مجتمع های خدمات رفاهی آمار تصادفات افزایش یافته است در حالیکه مجوزهای بسیاری در این مسیر برای احداث مجتمع های خدمات رفاهی صادر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه فاصله طولی لازم برای صدور مجوز مجتمع های خدمات رفاهی در آزادراه ها به پنج کیلومتر کاهش یافته است، گفت: این فاصله طولی قبلاً ۳۰ کیلومتر بود که به منظور تسهیل در صدور مجوز و کاهش آمار تصادفات استان به پنج کیلومتر کاهش داده شد.

وی خاطرنشان کرد: تغییر کاربری، بالا رفتن ارزش افزوده و نبود سرمایه کافی به منظور تکمیل این طرح ها از عمده عواملی است که سرمایه گذاران بخش خصوصی را از ادامه فعالیت برای ساخت مجتمع های خدمات رفاهی بازداشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.