| کد خبر: 192018 |

حمل 2 میلیون و 276 هزار تن کالا در سه ماهه ابتدای سال جاری در استان سیستان و بلوچستان

از ابتدای سال جاری مجموعاً 2 میلیون و 276 هزار و 588 تن کالا در استان سیستان و بلوچستان حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 36 درصد افزایش نشان می دهد​.

تین نیوز

از ابتدای سال جاری مجموعاً 2 میلیون و 276 هزار و 588 تن کالا در استان سیستان و بلوچستان حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 36 درصد افزایش نشان می دهد​.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روزانه به طور متوسط 28 هزار تن کالا در استان سیستان و بلوچستان بارگیری و به مقاصد حمل اعلام شده توسط صاحبان کالا، حمل می گردد. این مقدار کالا به طور متوسط از طریق 1 هزار و 740 سفر ناوگان باری حمل شده است.

باقری افزود: بر این اساس از ابتدای سال مجموعاً 2 میلیون و 276 هزار و 588 تن کالا در استان حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 36 درصد افزایش نشان می دهد. از این میزان کالا بیش از 225 هزار تن مربوط به حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار بوده است که عمدتاً شامل محموله های شکر، برنج، گندم و ذرت می باشد.

وی عنوان کرد: در سال جاری تا کنون 4 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی دولتی با تناژ 72 هزار و 733 تن وارد بندر چابهار شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 176 درصد در میزان کالا و 100 درصد در تعداد کشتی های وارده افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه با هماهنگی های قبلی به عمل آمده و نظارت مستقیم این اداره کل، حمل کالاهای اساسی به صورت روان و پیوسته از بندر چابهار به سمت مقاصد تخلیه در مناطق مختلف کشور، صورت  می پذیرد. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.