| کد خبر: 191640 |

صیانت از حریم راه‌ها از وظایف اصلی راهداری

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران صیانت از حریم راه‌ها را به منظور توسعه و حفظ این سرمایه ملی، از وظایف اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست.

تین نیوز

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه حفظ و نگهداری از راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است گفت:امیدواریم به زودی با تعامل و همکاری همه جانبه مسولین ارشد اداری و قضایی استان عملیات ساماندهی، حفظ و حراست از حریم راه‌های استان با هدف جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز، قلع و قمع تابلو‌ها و بیلبرد‌های غیر مجاز  جاده‌ای آغاز گردد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اسماعیل فولادی افزود: این اداره کل با تمام توان و بکارگیری از همه امکانات و تجهزات خود با توجه به کمبود اعتبارات و منابع مالی مناسب توانست گام‌های ارزنده‌ای را در جهت ایمن سازی و روان سازی ترافیک بردارد.

وی گفت: مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی و طبیعی خود و همچنین نزدیکی شهر‌ها و روستا‌های این استان به هم و به لحاظ تقاضای بی شمار جهت تفکیک اراضی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که این مهم عاملی شده تا ساخت و ساز‌هایی در این اراضی بدون مجوز از مراکز ذیربط بصورت غیر مجاز صورت پذیرد.

وی افزود: از طرفی به دلیل رشد فزاینده ترافیک و تولید خودرو، جاده های مازندران نیاز اساسی به ارتقاء و توسعه و تعریض داشته که این پدیده ناموزون و نامتعارف اثرات بسیار سویی را در سطح جاده ها ی استان ایجاد نموده است.

فولادی اجرای عملیات راهداری را در این استان بسیار حیاتی و مهم برشمرد و گفت: روکش آسفالت، اجرای خط کشی، نصب تابلو‌ها و علائم، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شستشو و ترمیم تابلو‌ها و از جمله عملیات و برنامه‌های اصلی عملیات راهداری بوده که به طور مستمر در حال اجرا می‌باشد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.