| کد خبر: 191132 |

◄ خط کشی 37 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین

راهداری و حمل و نقل جاده ای به معنای حقیقی کلمه خدمت به مردم را وظیفه ذاتی خود می داند و باهمه توان این مهم را دربخش های مختلف عملیاتی و اجرائی کرده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین، در بازدید از محور نمین به گردنه حیران با بیان اینکه 293تن آسفالت جهت لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان در فصل بهار استفاده شده گفت:راهداری و حمل و نقل جاده ای به معنای حقیقی کلمه خدمت به مردم را وظیفه ذاتی خود می داند و باهمه توان این مهم را دربخش های مختلف عملیاتی و اجرائی کرده است.

​به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، بهرام سرش خیاوی افزود:در همین راستا عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده کارخانه سیمان به روستاهای گرده و پیله رود که راه ارتباطی 25 روستا می باشد بطول 5 کیلومتر درحال اجراست که امیدواریم این مطالبه مهم مردیم شریف منطقه تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین حذف 2 نقطه حادثه خیز در محورهای روستایی حـور و دولت آباد را یادآور شد وتصریح کرد: 90مورد گشت حریم راهها دراین مدت انجام شده وبا اخذ دستورمقام قضائی 12 مورد ساخت و سازغیرمجاز در گردنه حیران قلع و قمع شد.

خیاوی حفظ و نگهداری حریم راهها را خط قرمز راهداری دانست و افزود:در مدت یاد شده 40 مورد آزاد سازی حریم انجام شده و با درخت کاری غیرمجاز در حاشیه راهها نیز بطور قاطع برخوردهای لازم انجام شده است.

وی تعمیر و بازسازی 114 شاخه گاردریل،پاکسازی محورها- کانال ها و زیرگذرها،نصب 40 استوانه ایمنی،رنگ آمیزی سرعت کاهها در محورهای رفت و برگشت اردبیل آستارا و نمین به آبی بیگلـو و هم چنین برف روبی 3 هزارو600 کیلومتر باند با استفاده از 420 تن نمک پاشی را از جمله اقدامات مهم راهداران سخت کوش نمین در فصل بهـار عنوان کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.