| کد خبر: 189748 |

در جلسه مشترک مسئولان راهداری و نمایندگان مجلس صورت گرفت؛

◄ بررسی و رفع مشکلات اجرایی پروژه‌های مازندران

شهرستان بابل با 1206 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی نیازمند توجه بیش‌تر است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازنداران از بررسی و رفع مشکلات اجرایی پروژه‌ها و پیگیری و اخذ اعتبارات به جهت تسریع و تکمیل پروژه‌های راهداری، در این استان در رایزنی با نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، عباس‌علی نجفی اظهار کرد: پیگیری، اخذ و دریافت قیر جهت روکش و لکه گیری‌ها و ایمن‌سازی محورهای اصلی و فرعی از جمله خط‌کشی، آشکارسازی، نصب تابلو و علائم، تنقیه آب‌روها، ایجاد دیوارهای ضامن و نگهداری پل‌ها از مباحثی بود که بر آن‌ها تاکید شد.

وی با اشاره به این که روند اعتباری طرح‌های در دست اجرای استان وطرح‌های عمرانی و اجرایی  شهرستان‌ بابل  به بحث گذاشته شد، افزود: اداره کل راهداری استان مازندران برای توسعه راه‌های اصلی، روستایی و فرعی استان از هیچ تلاش وکوششی فروگذار نخواهد کرد.

نجفی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک میان دستگاه های اجرایی استان خواستار حمایت همه جانبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعامل دستگاه‌ها، در اجرای پروژه‌ها شد و افزود: در این جلسه به تعریض و آسفالت محورهای  بابل - سیمرغ، محور شهید داداش‌نیا، محور شهید صالحی بابل و کمربندی احمد چاله و بهسازی نقاط رانشی گلوگاه، فیروزجاه و شیخ موسی  که در دست اجرا است، پرداخته شد.

نجفی با پرداختن به موضوع احداث دوربرگردان هلال کلا در محور بابل به آمل جدید، خاطرنشان کرد: شهرستان بابل با 1206 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی نیازمند توجه بیش‌تر است. اصلاح نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی، تسریع در تعریض شبکه راه‌های شهرستان نیز مورد توجه ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در ای نشست مشترک قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اسفندیاری 0 0

    سلام.کاش مسئولین یه فکری برای کمربندی چالوس تنکابن میکردند