| کد خبر: 189545 |

به منظور جلوگیری از سرقت تابلوها و علائم ایمنی راهها اجرا شد:

◄ نصب 11 هزار عدد تابلو و علائم پلاستیکی با حدود 800 میلیون تومان اعتبار در راههای گلستان

به منظور جلوگیری از روند رو به افزایش سرقت تابلوها و علائم ایمنی موجود در راهها ، نصب 11 هزار عدد تابلو و علائم با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان در طول بزرگراه ها و راههای اصلی استان آغاز شده است.

تین نیوز

رئیس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: به منظور جلوگیری از روند رو به افزایش سرقت تابلوها و علائم ایمنی موجود در راهها ، نصب 11 هزار عدد تابلو و علائم با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان در طول بزرگراه ها و راههای اصلی استان آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، سعید زنگانه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع افزود: این تابلوها و علائم شامل انواع مسیرنماهای ارتجاعی، انواع پایه تابلوهای 5/1 و 2 متری و گل گاردریل می شود که در طول حدود 200 کیلومتر از بزرگراهها و راههای اصلی درحال اجراست.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 600 تا 700 میلیون تومان از تجهیزات ایمنی اداره کل در طول راهها به سرقت رفته است، ادامه داد: تابلوهای جایگزین شده از جنس آلومینیوم و پلاستیک فشرده (غیرفلزی) و با شبرنگ های مورد تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور هستند که در عین اینکه قیمت تمام شده آنها برابر با تابلوهای فعلی است اما دوام بیشتر، عدم زنگ زدگی، هزینه کم نگهداری و ضربه پذیری بالا از مزیت های آنها می باشد.

زنگانه اظهارکرد: برنامه داریم که تابلوها و علائم ایمنی موجود در باقیمانده راه های اصلی و بزرگراهی استان را ظرف امسال و در سنوات آینده با این تابلوها و علائم جایگزین کنیم 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.