| کد خبر: 188424 |

توزیع هزار حلقه لاستیک بین کامیونداران کردستانی

از ابتدای طرح توزیع لاستیک بین کامیونداران تاکنون حدود ۱۸ هزار حلقه لاستیک در این استان توزیع شده است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک بین کامیونداران تاکنون حدود ۱۸ هزار حلقه لاستیک در این استان توزیع شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید عبدالرحمن حسینی گفت: این تعداد لاستیک به نرخ دولتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تامین و در نوبت‌های مختلف در اختیار کامیونداران قرار گرفته ضمن اینکه روند توزیع به صورت دوره‌ای پس از تامین لاستیک ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۱ ماه از طرح توزیع لاستیک بین کامیونداران می‌گذرد، اضافه کرد: ۱۸ هزار حلقه لاستیک حدود ۴۴ درصد نیاز ۴۱ هزار حلقه‌ای لاستیک در این استان است.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: با توجه به اینکه تامین لاستیک‌های مورد نیاز در این استان نزدیک به نصف بوده لازم است سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدامات بیشتری برای تامین کالای مورد نیاز ناوگان باری و مسافری داشته باشد.

وی یادآور شد: توزیع لاستیک با کیفیت با هدف توزیع عادلانه و قیمت ارزان بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود و هر ۲ حلقه لاستیک وارداتی به قیمت ۲۱ میلیون ریال از طریق عوامل توزیع و فروش مورد تایید صنعت، معدن و تجارت استان تحویل رانندگان می‌شود.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.