| کد خبر: 186797 |

◄ پرداخت طلب پیمانکاران آسفالت جاده‌های کرمانشاه در سال آینده

اعتبار تخصیص یافته برای لکه‌گیری جاده‌های کرمانشاه ۵ درصد اعتبار مورد نیاز است.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: اعتبار تخصیص یافته برای لکه‌گیری و روکش آسفالت جاده‌های استان کرمانشاه تنها پنج درصد اعتبار مورد نیاز برای این اقدام است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، فریبرز کرمی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های استان کرمانشاه حداقل 1000 میلیارد تومان است اما اعتبار تخصیص یافته برای این اقدام 50 میلیارد تومان معادل پنج درصد اعتبار مورد نیاز است.

وی بااشاره به این‌که برای رفع نقص، لکه‌گیری و روکش آسفالت جاده‌های استان کرمانشاه به مبلغ 100 میلیارد تومان با پیمانکاران قرارداد منعقد شده است عنوان کرد: با توجه به 50 میلیارد اشاره به این‌که تومان اعتبار استان در این زمینه به طور قطع بخشی از طلب پیمانکاران به سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به سرقت تابلوهای مسیرنما در جاده‌های استان بیان کرد: نصب دوباره این تابلوها هزینه‌بر است و از طرف دیگر ایمنی جاده به خطر می‌‌افتد اما با استفاده از نوعی تابلو مسیرنما منعطف که با هزینه بسیار از خارج از کشور وارد می‌شود امکان سرقت وجود ندارد.

کرمی با بیان این‌که نگهداری راه از وظایف راهداری است عنوان کرد:سالانه بیش از 9 میلیون تن بار و بیش از دو میلیون مسافر در سطح استان جابه‌جا می‌شود که با توجه به ارتباط مستقیم بین راهداری و حمل و نقل و فراهم شدن زیرساخت‌ها برای حمل و نقل ایمن، تأمین اعتبار و پیگیری رفع نقص جاده به عهده این اداره کل است.

سال گذشته فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه درباره وضعیت جاده‌های این استان گفته بود: ۳۴دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب و  ۷۲ دستگاه تردد شمار هم در سطح محورهای مواصلاتی این استان فعال شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.