| کد خبر: 186624 |

◄ تخفیف 30 درصدی مراکز معاینه فنی سنگین اردبیل در روز ایمنی حمل و نقل

همزمان با روز ایمنی حمل و نقل(۷اردیبهشت) برنامه آموزش عابران پیاده و رانندگان ادوات کشاورزی با همکاری صدا و سیما و پلیس راه در سطح استان برگزار می شود.

تین نیوز

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل،  در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با علام این خبر افزود: همزمان با روز ایمنی حمل و نقل(۷اردیبهشت) برنامه آموزش عابران پیاده و رانندگان ادوات کشاورزی با همکاری صدا و سیما و پلیس راه در سطح استان برگزار می شود.

​به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی با قدردانی از اقدامات ارزنده رسانه ها به ویژه صداوسیما در فرهنگ سازی رانندگی و کاهش تصادفات افزود: بیشترین تصادفات فوتی مربوط به خودرو سواری است که در راستای کاهش آن از ظرفیت صدا و سیمای استان استفاده خواهیم کرد.

رحمتی افزود: به واسطه برنامه های آموزشی میزان تصادفات موتورسیکلت، وانت بارها، عابران پیاده و رانندگان ادوات کشاورزی با کاهش همراه است.

 همچنین مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل با تقدیر از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه های ترافیکی در ایمن سازی محورهای مواصلاتی به ضرورت مطالعه پهنه های تصادفی استان تاکید کرد.

موسی کنعان پور گفت: این مطالعات می تواند برنامه جامعی برای کاهش تصادفات و تمرکز در مناطقی که بیشترین میزان تصادفات را دارند باشد.

 وی افزود: علاوه بر این مطالعه سرعت گیرها در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده تا نسبت به استانداردسازی و حذف سرعت گیرهای مازاد اقدام شود.

 مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل خواستار مشارکت تمامی دستگاه ها در کاهش تصادفات شد و گفت: هر اقدامی در این خصوص مورد حمایت کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.