| کد خبر: 186251 |

رئیس پلیس راه کرمانشاه:

◄ حضور ۶۵ گشت پلیس در جاده‌های کرمانشاه

محورهای اورامانات برفی است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان از برفی بودن محورهای مواصلاتی اورامانات خبر داد و گفت: ۶۵ گشت پلیس در جاده‌های استان به منظور کمک و در عین حال برخورد با رانندگان متخلف حضور دارند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: در حال حاضر سه راهی شهدا در پاوه شاهد بارش برف و همچنین محور روانسر- پاوه نیز شاهد بارش همزمان باران و برف هستیم.

وی با بیان اینکه لغزندگی جاده در هنگام بارش برف افزایش می‌یابد، گفت: با توجه به کوهستانی بودن محورهای اورامانات و شدت بارش‌ها در این منطقه رانندگان باید بیش از پیش احتیاط کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود بارش برف در مناطق یاد شده، تردد خودروها جریان دارد و فعلاً نیازی به بستن زنجیر چرخ نیست.

وی گفت: به جز محورهای اورامانات در بقیه محورها شاهد بارش باران هستیم که رانندگان باید با احتیاط و مراقبت بیشتری در جاده‌ها حضور یابند که حادثه ناگواری رخ ندهد.

حیدری تصریح کرد: پرهیز از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، رعایت فاصله طولی مناسب و بستن کمربند ایمنی از توصیه‌های همیشگی پلیس به رانندگان برای حفظ جان آنها و دیگر سرنشینان خودرو است.

وی در پایان از حضور ۶۵ گشت پلیس در جاده‌ها به منظور کمک و در عین حال برخورد با رانندگان متخلف خبر داد و گفت: خودروی افراد خاطی در صورت ارتکاب ۲ تخلف حادثه ساز به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.