| کد خبر: 184814 |

احتمال سیلابی شدن آبنما‌ها در محور‌های ارتباطی جنوب کرمان

با توجه به احتمال بارندگی شدید در ارتفاعات و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌ها احتمال سیلابی شدن آبنما‌ها به ویژه در محور رودبار _ایرانشهر وجود دارد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به احتمال بارندگی شدید در ارتفاعات و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌ها احتمال سیلابی شدن آبنما‌ها به ویژه در محور رودبار _ایرانشهر وجود دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود جمیلی مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و گشت‌های راهداری در سطح محور‌های ارتباطی جنوب کرمان حکایت از بارش باران در کلیه محور‌های حوزه استحفاظی جنوب استان کرمان دارد و هشدار‌های سازمان هواشناسی برای امروز در جنوب استان کرمان بارش شدید باران پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۵ نفر راهدار و ۱۴۵ دستگاه راهداری در آماده باش کامل هستند افزود: رانندگان در هنگام بارندگی در جاده‌ها جوانب احتیاط را رعایت و به توصیه‌های راهداران و اطلاعیه‌های مرکز مدیریت راه‌ها که از طریق رسانه‌ها و فضایی مجازی اطلاع رسانی می‌شود توجه کنند.

مسعود جمیلی تصریح کرد: رانندگانی که در هنگام بارندگی در حاشیه راه‌ها توقف می‌کنند توجه داشته باشند در این مواقع دید راننده و خودروی در حال حرکت به علت شرایط جوی کاهش می‌یابد که خطر برخورد را افزایش می‌دهد.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون کلیه محور‌های جنوب استان باز و تردد در جریان است افزود: به جهت احتمال بارندگی شدید در ارتفاعات و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌ها احتمال سیلابی شدن آبنما‌ها به ویژه در محور رودبار _ایرانشهر وجود دارد.

مسعود جمیلی گفت: مرکز مدیریت راه‌ها برای رصد وضعیت جوی و هماهنگ کننده گشت‌های راهداری در آماده باش کامل است.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.