| کد خبر: 171634 |

◄ واگذاری ۲۰ دستگاه سواری بین‌شهری روستایی در جنوب کرمان

توجه به حمل‌ونقل در روستا‌ها از یکی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت حمل‌ونقل اداره کل کرمان است.

تین نیوز

​ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان، گفت: باتوجه به ابلاغ سهمیه تسهیلات دریافت خودرو‌های کرایه روستایی در سال گذشته علی‌رغم اطلاع‌رسانی مختلفی برای استفاده از تسهیلات سواری‌های کرایه سمند و ون متأسفانه استقبال خوبی از این طرح نشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان، مسعود جمیلی افزود: توجه به حمل‌ونقل در روستا‌ها از یکی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت حمل‌ونقل این اداره‌کل است که برای ایمن‌سازی حمل‌ونقل و قرار گرفتن خودرو‌های کرایه قانونی در محور‌های روستایی تمهیدات خوبی در دست اجرا است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان، از فعالیت ۳۳ شرکت حمل‌ونقل مسافر در جنوب استان خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه خودروی سواری کرایه بین‌شهری در حوزه جنوب استان فعال است.

وی تصریح کرد: در طرح واگذاری خودرو‌های کرایه روستایی در جنوب استان ۲۰‌دستگاه خودروی سمند به متقاضیان واگذار و آماده خدمات‌دهی در مسیر‌های روستایی هستند که هر دستگاه خودروی کرایه با ۶۵‌میلیون ریال سهم آورده متقاضی و ۲۵‌میلیون تومان تسهیلات بانکی با کارمزد چهاردرصد و دوره بازپرداخت چهارساله به متقاضیان تحویل‌شده است.

جمیلی بابیان این‌که سال گذشته در تصادفات رانندگی میزان تصادفات خودرو‌های کرایه صفر بوده است افزود: فرهنگ‌سازی استفاده از وسایل نقلیه عمومی بایستی بیش‌تر موردتوجه قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان بابیان این‌که سامان‌دهی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر و خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران از ابتدای امسال به‌صورت جدی در دستور کار معاونت حمل‌ونقل قرارگرفته است افزود: شرکت‌های حمل‌ونقلی که با توجه به ابلاغ دستورالعمل قانونی موارد قانونی را در شرکت‌ها رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.