| کد خبر: 183738 |

◄ مجتمع‌داران اصول مشتری‌مداری را در کانون توجه قرار دهند

لازم است مجتمع‌داران متناسب با تقاضا خدمات و امکانات خود را لحاظ کمی و از لحاظ کیفیت ارتقا دهند و رضایت‌مندی بیشتر مراجعان را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

تین نیوز

نشست نمایندگان انجمن صنفی مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی کشور، با هدف ارتقای سطح خدمات‌دهی به مراجعان و خدمات‌گیرندگان از این مجتمع‌ها در آستانه سفرهای نوروز سال 98 برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز  حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: در راستای توجه به اصل مشتری‌مداری، بهره‌برداران از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی با برقراری رابطه مناسب و تعامل با مشتریان و خدمات‌گیرندگان و احصاء نیازها، لازم است مجتمع‌داران متناسب با تقاضا خدمات و امکانات خود را لحاظ کمی و از لحاظ کیفیت ارتقا دهند و رضایت‌مندی بیش‌تر مراجعان را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

براساس اطلاعات دریافتی در این نشست‌ها بازبینی با هدف تنظیم اسناد بالادستی متناسب با نیاز موجود انجام شد و با تصویب اعضای مجمع عمومی سازمان طرح جامع مجتمع‌های خدماتی رفاهی بازبینی و تایید و تا پایان سال جاری به استان‌های سراسر کشور، ابلاغ می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.